Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 22 lutego 2015

Fajny weekend :)

Hej :)
Wreszcie jestem zdrowa :) No może jeszcze nie do końca, bo mam lekki kaszel i jestem lekko osłabiona. Ale najważniejsze, że nie jestem uziemiona w łóżku. I mogę wychodzić na dwór. Wreszcie zacznę realizować chociaż część moich planów na ferie. Z czego bardzo się cieszę.

W piątek pojechałyśmy z mamą do Włocławka odebrać przesyłki dla mnie na imieniny. Mama odbierała też swoje prezenty. Już wiem, że sama je przygarnę z miłą chęcią :)
Zahaczyłyśmy też o Maca. No i małe drobiazgi na zakupach wpadły :)
Tata zrobił nam niespodziankę i przyjechał kolejny weekend z rzędu :)

Pojechaliśmy w sobotę do Włocławka. Rodzice mieli jakieś tam plany, ale na miejscu okazało się, że trzeba je zmienić. Tata załatwił co miał do załatwienia i pojechaliśmy do Torunia na mały wypadzik. 
Uwielbiam Toruń. To jedno z moich ulubionych miast.


Pospacerowaliśmy po starówce. Poszliśmy na obiad do Pierogarni Stary Toruń. Bardzo lubię ich pierogi. A w sumie dawno tam nie byliśmy. Bo chyba ostatni raz w marcu w zeszłym roku na moje imieniny. Sporo się tam zmieniło. Dobudowali oszklony taras na górze. Świetnie to wygląda. Szkoda tylko, że na tarasie nie było miejsca.


Po obiedzie poszliśmy jeszcze na spacer. Byliśmy na ruinach zamku. W sumie to pierwszy raz. Tyle razy byliśmy w Toruniu, a jakoś tam nie poszliśmy.
Na koniec spacer bulwarem i do domu.


Wieczór spędziliśmy rodzinnie oglądając filmy. Uwielbiam ten nasz taki luźny czas :)

Niedziela minęła nam na luzie. Nigdzie się nie ruszaliśmy. Z resztą pogoda zrobiła się beznadziejna.

A wam jak minął weekend?
Też mieliście tak ładną, wiosenną pogodę?

Zdjęcia tym razem z telefonu. Wszyscy zapomnieliśmy o aparacie.

6 komentarzy:

  1. Ja mam ferie! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Toruniu tylko raz w życiu ( mam tam daleko ) i to miasto zrobiło na mnie ogromne wrażenie, jest naprawdę warte obejrzenia :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest już wiosenna pogoda ;) Nigdy nie byłam w Toruniu, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zwiedzić to miasto! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*