Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 27 lutego 2015

Toruń + Sushi + Rodzinne spotkanie + Kręgle + Kino czyli II tydzień ferii :)

Hej :)
Drugi tydzień ferii minął mi zdecydowanie lepiej niż pierwszy. Wreszcie choroba odpuściła i mogłam wykorzystać wolne dni. 

W poniedziałek pojechałyśmy z mamą i siostrą do Torunia na sushi. Planowałyśmy ten wypad od dłuższego czasu. Sushi wszystkie uwielbiamy. Mogłyśmy się go odjeść. Tym razem trafiłyśmy na samego szefa. Robił nam nasze ulubione sushi. Zjadłyśmy sushi z krabem smażonym w tempurze, wegetariańskie z owocami, dragona, w płatku krewetkę smażoną w tempurze. Mało nam było jeszcze i na sam koniec była mała powtórka. Czyli nasze ulubione sushi z krabem :) Pyszności.
Pospacerowałyśmy po starówce. Małe zakupy w empiku zrobiłyśmy. Kupiłam sobie wreszcie książkę "Koniki Bane'a" i płytę Iggy Azalea "Reclassified".


We wtorek mieliśmy rodzinne spotkanie. Pojechałyśmy do siostry babci. Było super. Spędziłyśmy trochę czasu z rodzinką. 
W środę przyjechała do mnie kuzynka. Pojechałyśmy na kręgle. Było świetnie. Nawet raz udało mi się wygrać :) Super, że mogłyśmy spędzić razem czas. 
Po kręglach wybrałyśmy się do Pizzy Hut na obiad. Znów małe obżarstwo było :) Ale spaliłyśmy to na zakupach.
Wiki została u nas na noc. Grałyśmy w xbox, oglądałyśmy filmy.


W czwartek nigdzie nie jeździłyśmy. Wiki spędziła u nas cały dzień. Wygłupiałyśmy się, grałyśmy oglądałyśmy filmy, yt. Było świetnie.
Piątek postanowiłam poświęcić siostrze. Zabrałam ją do kina na "Barbie: Super księżniczki". Po kinie zabrałam ją do Maca na jej ulubionego cheeseburgera.
Resztę dnia spędziłyśmy na wygłupianiu się, graniu i oglądaniu filmów.


A jak wam minął drugi tydzień ferii?
Jesteście z niego zadowoleni?

Zapraszam na mój INSTAGRAM 

12 komentarzy:

  1. sushi *-*

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spędzony 2 tydzień ferii :) Świetne podsumowanie, sushi <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię sushi. Ja niestety jestem w szkole od 2 tygodni :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że chociaż ten drugi tydzień udało Ci się tak dobrze spędzić. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ile pysznego jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog! ♥ Taki ciepły i przyjemny ♥ Zapraszam do mnie http://isabellin5.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*