Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 2 lutego 2015

Ulubieńcy stycznia :)

Hej :)
Styczeń był dla mnie całkiem pozytywnym miesiącem. Dużo się działo fajnych rzeczy. Półrocze całkiem nieźle zaliczone. Chociaż mogłoby być jeszcze lepiej. Ale to nadrobię w następnym :) Ja zadowolona, rodzice też :)
Jeszcze tylko dwa tygodnie i ferie. Już się nie mogę doczekać. Tyle planów jest. Oby wszystko wypaliło.
 Dziś przychodzę do was z kolejnymi ulubieńcami miesiąca :)

Kosmetyczni
 
 Żel pod prysznic Dove z granatem
Pachnie obłędnie i świetnie nawilża :)

Perfumy Halle Berry Closer

Krem BB Under 20
Bardzo lubię ten krem. Fajnie wyrównuje kolor.

 Krem do rąk Garnier
 Ślicznie pachnie i świetnie chroni dłonie zwłaszcza w zimne dni.

Niekosmetyczni

Zniszcz ten dziennik
Jestem od niego uzależniona. Uwielbiam wykonywać nowe zadania. Sprawia mi tą ogromną frajdę, bo można się konstruktywnie wyżyć.

Książka Dary Anioła Miasto Szkła
Uwielbiam całą serię tych książek.

Słuchawki
Muzyka towarzyszy mi w każdej wolnej chwili. 

Świeczki z Ikea
 Od świeczek jestem uzależniona. A te z Ikea nie dość, że duże i tanie. To jeszcze super pachną.

Kawa zbożowa
Najlepsza w dużym kubku. Do tego z mlekiem i sosem orzechowym lub karmelowym. No i oczywiście książka dopełnia całości :)

Arizona
No po prostu ją uwielbiam :)

Herbaty Lipton
Moje ulubione smaki na zimowe wieczory :)

Jakich wy mieliście ulubieńców stycznia?

Zapraszam na mój INSTAGRAM i ASK :)

38 komentarzy:

  1. Herbatki z Lipton najlepsze xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem uzależniona od 'zniszcz ten dziennik'! Uwielbiam tę 'książkę', już niedługo pewnie ją skończę, bo nie zostało mi już dużo zadań do wykonania... ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze sporo zadań do zrobienia :)

      Usuń
  3. Również używam kremu Under Twenty jest naprawdę bardzo fajny . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam też na mojego bloga :
    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy :) Ja czytałam tylko Miasto kości, muszę się zabrać za resztę ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko, że mam na nie tak mało czasu. Ale w ferie nadrobię :)

      Usuń
  6. Dary Anioła to po prostu.... ah <3 kocham to to the moon and back! najbardziej 4 i 5 część.. ale osobiście na 6 ryczałam.;-;
    +właśnie napisalam post o ZTD ;3

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie skończyłam "Miasto popiołów" i po raz kolejny stwierdzam, że Clare jest jedną z pisarek, które najbardziej potrafią mnie zaskoczyć. Nie mogę się doczekać, żeby siędorwać do "Miasta Szkła" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam "zniszcz ten dziennik" i bardzo lubię wykonywać zadanie w niej zawarte. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetnego bloga, pozdrawiam i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnych masz ulubieńców.
    Moi ulubieńcy to również krem BB i książka "zniszcz ten dziennik"
    Pozdrawiam.

    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tych herbat jeszcze nigdy nie piłam, piłam tylko truskawkowo-malinową z liptopa i była paskudna, zniechęciła mnie i nie mam ochoty innych smakować już
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowo-malinowa też mi nie smakuje. Ale tą zieloną z pomarańczą i mandarynką mogę ci polecić. Jest naprawdę pyszna :)

      Usuń
  12. Lubię ego typu wpisy!./
    Zapraszam do Mnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post and photos. I follow you, could you follow back, dear. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Również jestem uzależniona od świeczek o różnorodnych zapachach! Gorąca herbata jest u mnie obowiązkowa w zimowe wieczory :) "Dary Anioła" - genialna seria warta polecenia. Świetni ulubieńcy!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważamy, że prowadzisz świetnego bloga. Może obs za obs ? Jeśli tak napisz nam na blogu :))
    http://faceopty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. masz cudownego bloga ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ten krem do rąk też bardzo lubię, tak jak świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zniszcz ten dziennik <3, kochamy świeczki, mogłybyśmy palić je przez cały czas ! Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Bardzo fajne rzeczy. Ciekawe książki pokazałaś.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Na blogu trzecia część kolekcji Gabriel Data jesień-zima 2014/2015.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*