Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 3 marca 2015

Podsumowanie lutego :)

Hej :)

No i niestety post znów z opóźnieniem. Przez ferie zupełnie nie ciągnęło mnie do komputera. Teraz czas to nadrobić.

Luty nie był dla mnie dobrym miesiącem. Straciłam bliską mi osobę, potem choroba. Nie był to dobry miesiąc. Dlatego tytuł w tej serii nieco inny.

Podsumowanie będzie pozytywne, bo jednak też i fajne rzeczy się działy. Na smutkach się nie skupiam. Bo tego nie lubię. No i niestety dziś post bez zdjęć. Nie miałam czasu na ich zrobienie. A nie chciałam dodawać fotek z neta.

Ok no to zaczynamy :)
  • Przyjazd cioci Gabrysi ze Stanów :)
  • Urodziny mojego przyjaciela.
  • Kornel perkusista zespołu Enej polubił moje zdjęcie na instagramie i zostawił komentarz :)
  • Najlepsze Walentynki ever :)
  • Druga połowa ferii :)
  • Rodzinny wypad do Torunia :)
  • Kolejny wypad do Torunia. Tym razem na sushi, które uwielbiam. Mogłabym je jeść non stop. 
  • Rodzinne spotkanie.
  • Spotkanie z kuzynką. Kręgle. Obiad w Pizza Hut. Zakupy. Nocowanie.
  • Cały dzień z Wiki.
  • Dzień z siostrą. Kino. McDonald's. Gry.
  • Przed imieninowy, rodzinny wypad na kręgle. Po kręglach oczywiście pizza :)
  • Świetne prezenty od rodziców i siostry :)

A wam jak minął luty?

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że znalazłaś tyle pozytywnych rzeczy :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ale fajnie, że masz ciocię w USA ;)) ciekawe rzeczy się działy ;) zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu, miejmy nadzieję, że kolejne miesiące będą dla Ciebie lepsze :)
    Zazdroszczę wypadu do Torunia i, że perkusista z Enej polubił Twoje zdjęcia na instagramie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi weekend bardzo miło ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*