Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 21 marca 2015

Sister tag :)

Hej :)
Dziś przychodzę do was z bardzo fajnym tagiem. Będzie to sister tag :)
Moja młodsza siostrzyczka ma dziś urodziny. Uwielbia oglądać ze mną filmiki na yt czy przeglądać blogi. Postanowiłam w ramach części prezentu zrobić z nią ten tag. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

Najpierw ja odpowiadałam na pytania. Moja siostra nie wiedziała jakie będą to pytania. Nie znała też moich odpowiedzi. Sama nieźle się zaskoczyłam końcowym efektem :)

Która jest starsza?
O: Ja
R: Oliwia

Czy jesteście do siebie podobne?
O: Nie. Jedynie mamy ten sam kolor włosów.
R: Nie.

Najlepsze wspólne wspomnienie?
O: Wakacje w Łebie.
R: W lato jazda na rowerze w parku. Wakacje w Łebie

Opisz drugą jednym słowem?
O: Kochana
R: Kochana

Często się kłócicie?
O: Różnie
R: Nie


Macie wspólny pokój?
O: Tak. Ale już niedługo.
R: Tak

Wymarzona praca?
O: Policjantka
R: Nauczycielka tańca.

Co lubicie robić razem?
O: Grać w xbox
R: Grać w xbox

Ulubiona firma kosmetyczna?
O: Dove
R: Baby dream

Co cię wkurza w drugiej?
O: Lenistwo mojej siostry.
R: Jak jest czasami nie miła i złośliwa.


Jeśli mogłybyście wyjechać razem gdziekolwiek, gdzie byście pojechały?
O: Chorwacja, Dania, Szwecja.
R: Dania, Szwecja

Wasz ulubiony żart/ powiedzenie?
O: Drażnienie mamy.
R: Psocenie się mamie.

Która dłużej szykuje się rano?
O: Roksana
R: Ja

Ulubiona pora roku?
O: Lato
R: Lato

Ulubiona piosenka?
O: System of a down - Lonely day
R: System of a down - Lonely day


Jak to jest mieć siostrę uzależnioną od bloga?
O:Nie wiem :)
R:Fajnie

Wysokie czy płaskie buty?
O: Płaskie
R: Płaskie

Spodnie czy sukienka?
O:Sukienka
R: Sukienka

Ulubione zwierzątko?
O: Pies
R: Pies

Komedia, horror czy romans?
O: Komedia
R: Komedia


Samsung, Sony czy iPhone?
O: Sony
R: Sony

Ulubiony film?
O: Harry Potter
R: Harry Potter

Czy jesz coś dziwnego?
O: Nie
R: Nie

Czy macie na sobie cokolwiek podobnego?
O: Nie. Ale mamy takie same kurtki.
R: Nie

Ulubiony program/ serial TV?
O: YCD
R: YCD

 

Mam nadzieję, że tag wam się spodobał :)
Fajnego weekendu :)

16 komentarzy:

  1. Jaki wspaniały wpis, cieszę się, że masz taką wspaniałą siostrę :) Śliczne zdjęcia <3 Widać, że jesteście sobie bardzo bliskie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Jakie wy słodkie *.* Jesteście bardzo podobne! ♥ Zakochałam się w Was! ♥
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wam wyszedł ten tag.
    Pozdrawiam Was cieplutko i Wszystkiego Najlepszego dla Roksanki :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane jesteście :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak słodko, nawet te same ulubione piosenki :)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne dziewczyny! Tak słodko wyglądacie ;3 mniejsza i większa <3
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na moj kanał na ytubie Aneta Jasiukiewicz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*