Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 8 marca 2015

Ulubieńcy lutego :)

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejnym opóźnionym postem. Ostatnio ciągle mało czasu. Do komputera siadam rzadko. Zaniedbuję bloga co jak widzę odbija się na komentarzach. Ale nie dziwię się. Bo skoro nie mam czasu was odwiedzać to i wy nie odwiedzacie mnie.
Mam nadzieję, że w najbliższych dniach uda mi się te wszystkie zaległości nadrobić. Przynajmniej się o to postaram. 
 
W lutym nie miałam za dużo ulubieńców. Jakoś tak ten miesiąc przeleciał. Ale jednak coś się nazbierało :)
 
Kosmetyczni ulubieńcy 
 
Krem BB Under 20 i korektor Vibo
 
Perfumy Closer
 
Niekosmetyczni ulubieńcy
 
Książki  
 
Gra na Xbox  
 
Płyty 
 
Świeczki i gorąca czekolada z piankami
 
Herbata
 
Atrakcja w ferie

A wy jakich mieliście ulubieńców lutego?

28 komentarzy:

  1. Zabieram się do przeczytania Darów Anioła i nie mogę się zabrać :/
    Fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm aż zachciało mi się takiej czekolady z piankami <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o tym kremie bb, moj jest już na wyczerpaniu i zastanawiam się nad kupnem tego.
    Ooo Selena <3
    Muszę sprubować tej herbaty o smaku mufinki .

    Zapraszam do mnir, poklikasz w linki Choies? Serdecznie dziękuję <3
    bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ta o smaku mufinki nie smakuje.

      Usuń
  4. Uwielbiam kręgle <3
    Słyszałam o tym kremie BB i sama się zastanawiam nad jego kupnem ;)
    uwielbiam Selenę <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, muszę kupić sobie tą płytę Guns 'n Roses :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tym bardziej, że jej cena w Empiku była równie świetna :)

      Usuń
  6. Jej, bardzo dużo ulubieńców zgadzałoby się z moimi! Przede wszystkim jeśli chodzi o herbatę i czekoladę z piankami! No i muzyka. Uwielbiam Gunsów. :) Obserwuję i będę wpadać częściej.

    Zapraszam do mnie na najnowszy post z rozdaniem:)

    http://kejskejt.blogspot.com/2015/03/rozdanie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używałam kiedyś krem bb z under 20 i był całkiem fajny:)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie! ❤
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam detoks od bb kremow :D ale calkiem nie zły jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorąca czekolada z piankami mniammm <3
    Zapraszam do siebie na nowy post
    http://pryzmatobiektywu.blogspot.com/2015/03/friends-forever.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor Vibo i gorąca czekolada z piankami <3 W moich ulubieńcach też bym to zamieściła :)
    ☕ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam ulubieńców lutego, aczkolwiek lubię ten krem BB:) Świetni ulubieńcy:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam perfumy Closer i również je polecam, tak samo jak książki z serii 'Dary Anioła'.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*