Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 29 marca 2015

Weekend + OOTD

Hej :)
Wiem, że ostatnio słabo mi wychodzi prowadzenie bloga. Tak, tak. Nie mam czasu. Blog jest dla mnie ważny, ale szkoła nie ukrywajmy ważniejsza. Mam cel i się go trzymam. Chcę mieć pasek, na koniec. Zobaczymy jak mi to wyjdzie, ale staram się z całych sił to osiągnąć.
Niestety blog na tym cierpi. Wiem, że notki nie są dopracowane tak jak powinny. Nie mówiąc już o odwiedzaniu waszych blogów. Co jest totalną katastrofą. Bo nawet jak już się za to zabiorę, znajdę wolniejszą chwilę. To zawsze coś i nie mam kiedy tego nadrobić.

W sobotę miałam jechać z mamą na kolejną sesję tatuażu. Zrezygnowałam, bo chciałam wreszcie odpocząć. A mama taką sesję ma długą. Byłam raz. Świetnie to wygląda, ale jednak tym razem zrezygnowałam. Może we wrześniu jak będzie jechała na kolejny etap to znów pojadę.
Poczytałam książkę, spędziłam czas z siostrą. Grałyśmy w gry, wygłupiałyśmy się. Oglądałyśmy filmy. Taki typowo luźny dzień. Bardzo mi było tego potrzeba.

W niedzielę z prababcią poszłyśmy do kościoła poświęcić palmy. A potem pojechałyśmy na zakupy. Na stronie House widziałam świetne trampki. Miałyśmy od nich kupon rabatowy to szkoda było go nie wykorzystać. Trampki kupiłam i jeszcze kilka innych rzeczy. Ale to osobny post będzie, bo trochę tych wiosennych zakupów za mną.

Jeśli macie ochotę to zapraszam na mój instagram. Przez ostatni czas przybyło mi ponad 300 obserwatorów. Co jest dla mnie ogromnym szokiem :) Bardzo pozytywnym oczywiście :)
INSTAGRAM KLIK


kurtka, spodnie: cropp / bluza: sinsay / buty: ccc lub deichmann nie pamiętam :D / czapka: nn

8 komentarzy:

  1. Całość bardzo mi się podoba :) Ciekawa jestem tatuażu mamy;>

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps. mogłabyś kliknąć w reklamę po prawej stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę zdjęcie w jakimś poście :)

      Usuń
  2. Robisz sobie tatuaż? Zazdroszczę baaardzo *.* Nie przejmuj się tym, że nie jesteś aktywna ;) Każdy ma okres, kiedy po prostu nie ma czasu na nic.
    Pozdrawiam
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie szkoła też jest ważniejsza, blog dopiero po nauce haha :)
    Przepiękne zdjęcia, śliczna stylizacja :) Bardzo mi się również podobają widoczki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. emanujesz pozytywną energią, z tym tatuażem zazdroszczę, choć do dziś się nie zdecydowałam, a chodzi za mną 5lat

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*