Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 23 kwietnia 2015

Codzienność + Sport + Kino + Małe zakupy + Pierwsze miejsce + Insta Mix

Hej :)
Tak bardzo się cieszę, że wreszcie mamy ciepło. I trochę luźniejsze dni.
Wszystkie sprawdziany napisałam. Mam nadzieję, że wyniki będą ok. Bo naprawdę dużo się uczyłam.
Dziś takie małe podsumowanie z ostatnich dni.

Weekend spędziłam fantastycznie. Przyjechał tata. Mieliśmy czas dla siebie. Po południu razem z mamą i tatą pojechaliśmy do kina na Szybkich i Wściekłych 7. Spotkaliśmy też wujka i mojego przyjaciela. Mieli miejsca za nami. Wujek usiadł do rodziców, a my z Danielem mogliśmy razem oglądać . Film był świetny. Dużo akcji, piękne samochody. Na koniec oczywiście się popłakałam.

W niedzielę tak nas z mamą korciło, żeby pojechać na ten film kolejny raz. No był tak świetny, że nie mogłyśmy odpuścić. No i pojechałyśmy :) Zanim poszłyśmy do kina to zahaczyłyśmy o Empik. Kupiłam sobie książkę Ani Lewandowskiej i moje ulubione świeczki.
Film super. Mogłabym oglądać w kółko :) Oczywiście łezki na koniec znów poleciały.

Cieszę się, że jest cieplej, bo mogę ćwiczyć na świeżym powietrzu. Biegamy z Flicką w parku. Bardzo lubię ten czas tylko dla mnie. W nowym klubie karate bardzo mi się podoba. Już kilka treningów za mną. Nie jest lekko, ale właśnie taki ciężki wycisk lubię najbardziej. Nie ma obijania. Często też ćwiczę na grupie mojej młodszej siostry. Taka konkretna rozgrzewka :) Sensei jest naprawdę super. Bardzo pozytywny, ale też wymagający. Wyciśnie z ciebie wszystkie poty he he :)

We środę mieliśmy przedstawienie z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi. Było super. Uwielbiam występować na scenie. Mama zrobiła mi świetny kostium z gazety :) Po przedstawieniu nasza pani od języka polskiego ogłosiła wyniki konkursu "Wszyscy jesteśmy dziećmi Ziemi". Na konkurs trzeba było napisać wiersz dotyczący ekologii. Zajęłam w nim pierwsze miejsce. Byłam w szoku, bo się tego nie spodziewałam. Myślałam, że może dostanę wyróżnienie. Ale nie to, że wygram. Super uczucie :)

 ❤Rozgrzewam się przed treningiem ❤Rybka z grilla ❤Wreszcie miałam czas poczytać ostatnią część Darów Anioła ❤Grałyśmy z siostrą ❤Wreszcie się doczekałam Szybcy i Wściekli 7 ❤A w niedzielę powtórka ❤Wreszcie ją mam ❤Taki śliczny storczyk od mamy ❤Dyplom ❤Małe zakupy ❤Biegamy z Flicką ❤Śniadanko

4 komentarze:

  1. Kilka zdjęć widziałam już na Instagramie :) Są świetne! ♥
    Pozdrawiam
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)
    Zapraszamy do nas http://zuzazuzanna.blogspot.com/
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*