Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 7 kwietnia 2015

I po świętach + kolejne zmiany u mnie :)

Hej :)

Jak u was po świętach? U mnie ok. Minęły całkiem spoko. Chociaż pogoda była beznadziejna.
Najważniejsze jednak, że tata był dłużej w domu. I od środy świetnie spędzaliśmy razem czas.
Święta minęły mi rodzinnie. Byliśmy u jednej prababci. Druga była u nas. Lenistwo, obżarstwo i wspólne spędzanie czasu.

Cieszę się bardzo, bo szykują się u mnie kolejne zmiany. Jedna już w tym miesiącu, a druga w maju.
Od dziś wracam do regularnych treningów. Zdrowego odżywiania. Mam zamiar ćwiczyć z Mel B, regularne treningi karate, basen 1-2 razy w tygodniu. Wracam na treningi hip hopu. No i jedno z marzeń mam zamiar spełnić. Nauka jazdy konnej :)
  W maju rodzice zaczynają remont góry. I będę miała swój wymarzony pokój. Na maksa się cieszę.

Jeśli plany się nie zmienią to w kwietniu znów zobaczę na żywo Kamila Bednarka. Z koncertowych rzeczy to największą radochę sprawia mi fakt, że wreszcie spełni się moje marzenie. Jedno z tych większych. Jadę na Woodstock na koncert Within Temptation. Po prostu nie mogę uwierzyć :)

W poprzednim poście niektóre osoby źle zrozumiały tekst. To nie ja robiłam sobie tatuaż. Tylko moja mama :) Ja jeżdżę z nią czasami do studia podpatrzeć jak go sobie robi. I na pewno w bliskiej przyszłości nie mam zamiaru sobie zrobić. Kiedyś może. Ale na pewno nie teraz :P

 ❤Małe zakupy z Mimi ❤Rodzinny spacer w lesie ❤Czas na lekturę ❤Tak wyglądał mój parapet na święta ❤Gigantyczna święconka ❤Moja święconka ❤Selfie z Mimi ❤Wracam do zdrowego odżywiania

2 komentarze:

  1. Ja spędziłam święta w szpitalu, więc nie było to nic ciekawego... :'D Ale cieszę się, że twoje się udały! ♥
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( Też kiedyś wylądowałam w szpitalu. Masakra. Mam nadzieję, że już jest dobrze :-*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*