Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 17 kwietnia 2015

Jestem molem książkowym tag

Hej :)


Na dworze piękna pogoda. Słońce, ciepło. Energia rozpiera pomimo ciężkich dnia.
Czwartki są najgorsze. No, ale najważniejsze, że miałam trening i mogłam się wyżyć :)
W środę dzień też nie był lekki. Niby ze szkoły wracam bardzo wcześnie. Ale co z tego jak mam wtedy masę nauki. Uczyłam się na dwa testy. Napisałam wiersz na polski. Napisałam pracę o Janie Pawle II. Dobrze, że znalazłam chociaż chwilę na książkę, bo zwariować można.
Po świętach wróciłam do zdrowego trybu życia. Treningi i zdrowe odżywianie to jest to. Z moich planów to się tylko za te treningi z Mel B nie wzięłam. No, ale trzeba i za to się zabrać :)
Znalazłam też chwilę na bieganie. Zabrałam moją psinę na spacer, bo wreszcie pogoda się poprawiła. Biegałyśmy razem. Wygłupiałyśmy się. Uwielbiam to <3
No, ale przejdźmy do tematu posta . Mam dla was bardzo fajny tag o rzeczach bliskich mojemu sercu czyli książkach. Mam nadzieję, że się wam spodoba :)


Dlaczego czytasz?
Bo wtedy przenoszę się w inny świat.
  
Wolisz czytać książki tylko autorek czy tylko autorów?
Jest mi to obojętne.
 

 Gdzie kupujesz książki?
Empik, Matras, internet
 

Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone w serial?
Zekranizowane. Wolę filmy od seriali.

Kto jako pierwszy nakłonił cię/namówił do czytania? A może zostałaś do tego zmuszona?
Od małego rodzice nam czytali. Samo jakoś przyszło, że czytam.
 


 Ostatnia książka, z której pamiętasz więcej niż trzech bohaterów to... 
Dary Anioła.
 

Myślisz, że my sami wybieramy książki, które chcemy przeczytać czy to raczej one "wybierają" nas?
Myślę, że wybierają nas :)
 

Jakiego książkowego zakupu najbardziej żałujesz?
Monster High
 

 Wolisz czytać 20 swoich ulubionych książek w kółko i w kółko czy czytać tylko nowe lektury?
Czytać tylko nowe lektury.

Książka twojego dzieciństwa.
Przygody Scooby Doo
 


  Twoje okładkowe zauroczenie?
"Niezgodna" Veronica Roth
  
Jakie trzy książki zabrałabyś na bezludną wyspę? 
 Zabrałabym cą moją biblioteczkę, bo nie potrafiłabym zdecydować się tylko na trzy.


 Jak obchodzisz się z książkami? Pilnujesz, by kartki nie były zagięte i popisane? Czy może notujesz sobie coś na marginesach, zaginasz rogi w ciekawych momentach, itd.? 
 Dbam bardzo o książki. Nic w nich nie piszę, ani nie zaginam rogów.

Dwie książki, o których kupnie marzysz dniami i nocami.
Na razie nie mam takiej, bo wszystkie które chciałam kupiłam ostatnio.
 

Książka, której nigdy nie zapomnisz.
Dary Anioła. Miasto zagubionych dusz.
 


 Otwórz książkę (którą obecnie czytasz) na chybił trafił i wpisz tutaj zdanie, na które spojrzysz.
"Jedna z nich zaprowadziła Anię do garderoby artystek zapełnionej członkiniami Klubu Muzycznego w Charlottetown, pośród których dziewczyna poczuła się nagle onieśmielona, przerażona i zbyt prowincjonalna!" 

 O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Po południu.


Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Trylogie. Dłużej jestem z bohaterami książek :)
  
 W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Leżąc oparta na poduszkach w pozycji siedzącej. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć
 

 Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Przygodowe
 


 Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Całą serię Niezgodna.
 

Co czytałaś ostatnio?
Ania z Zielonego Wzgórza
 

Co czytasz obecnie?
Dary Anioła. Miasto niebiańskiego ognia
 

Używasz zakładek czy zaginasz "ośle rogi"?
Zakładki obowiązkowo.
 

Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Amy Fleming
 


 Masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Moje łóżko

 Czy możesz po prostu przestać czytać książkę? 

Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron? 
Nie potrafię tak od razu skończyć czytać. Muszę dojść do końca rozdziału.
 

Pijesz albo jesz w trakcie czytania książki? 
Czasami piję herbatę, albo kawę.
 
 
Wolałabyś być bibliotekarką czy sprzedawczynią książek?
 Bibliotekarką

Jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
Tak. Lubię słuchać muzyki podczas czytania.
 


  Czytasz jedną książkę, czy kilka naraz?
Jedną.
 

Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
żnie. Najczęściej w domu. Ale jak gdzieś dalej jedziemy to zawsze zabieram ze sobą książkę.
 

Czytasz na głos, czy w myślach?
W myślach.
 

Czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki? 
Czytam od początku do końca.
 

Czy zaginasz grzbiet książki?
Nie.



A wy jakie lubicie czytać książki?
Może jakieś mi polecicie :)


18 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ;Tobą w kilku kwestiach :D Ja polecam Ci serię Klątwa tygrysa ♥ Myślę, że Ci się spodoba, ponieważ fabuła jest podobna do DA :) Pozdrawiam!
    isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czytać książki, ale ostatnio w ogóle nie mam czasu na to :( Widać, że masz swój gust książkowy ;) Zastanawiam się nad zaczęciem czytania Harrego, ale nadal się waham :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio nie mam czasu na książki. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się to nadrobić :)

      Usuń
  3. niczego z tych rzeczy nie czytałam :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją ulubioną książka jest Zostań jeśli kochasz ;) Zastanawiam się nas zaczęciem Wróć jeśli pamiętasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ;)
    http://emsiandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam jak na razie tylko Małgorzetę Musierowicz :)
    ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Diabelskie Maszyny!!! www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zostań jeśli kochasz- idealna książka!♥

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne książki, z chęcią bym przeczytała :)

    Obserwujemy? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie mogę Ci polecić "Szeptem" ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*