Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 30 kwietnia 2015

Pozytywny kwiecień :)

Hej :)
Kwiecień właśnie się kończy więc czas na podsumowanie miesiąca.

Ogólnie kwiecień była dla mnie bardzo fajnym miesiącem. Poza pewną sytuacją. Nabroiłam trochę i miałam karę. Miała być gigantyczna, ale mama się ulitowała nade mną.
Ok przejdźmy do pozytywów :)

  • Święta. Mimo beznadziejnej pogody spędziłam naprawdę świetne, rodzinne święta. Tata był dłużej. To tym bardziej mega radocha :)
  • Zmieniłam klub karate. To już mój trzeci w sumie i mam nadzieję, że ostatni. Z ostatnim klubem ciężko było mi się rozstać ze względu na przyjaciół i fajnych trenerów. Niestety były rzeczy, które mi nie pasowały. Porozmawiałam z rodzicami, że chciałabym zmienić klub na ten do którego chodzę teraz. A, że rodzice mieli to samo zdanie co ja to od 7 kwietnia trenuję w klubie we Włocławku. I jestem bardzo zadowolona. Cięższe treningi, co lubię najbardziej. No i maty. Dzięki, którym skończyły się moje problemy z bólami kolan czy kostek. 
  • Wypad do kina na Szybkich i wściekłych7. W sumie to dwa wypady. Pierwszy w sobotę z rodzicami. Super było, bo mój przyjaciel też był z tatą i razem oglądaliśmy. Film tak nam się spodobał, że w niedzielę pojechałam z mamą drugi raz :)
  • Zdobycie pierwszego miejsca w szkolnym konkursie poetyckim. Napisałam wiersz o ekologii. Byłam w szoku, że udało mi się zająć pierwsze miejsce. Bardziej spodziewałam się wyróżnienia niż głównej wygranej :)
  • Występy w szkole na Dzień Ziemi.  
  •  Rajd rowerowy
  • Koncert Kamila Bednarka we Włocławku
 
A wam jak minął kwiecień?

8 komentarzy:

  1. Fajne ten kwiecień miałaś :)))) Mi minął w chorobie .. ale spoko
    Pozdrawiam :)))
    http://emsiandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędziłaś kwiecień ;) Ja jeszcze nie byłam na Szybkich i wściekłych, ale chyba się wybiorę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!:) Widzę, że kwiecień spędziłaś świetnie i miałaś dużo przemiłych niespodzianek♥ Ja również byłam na Szybcy i wściekli 7 (soundtrack do tego filmu to poezja).
    Zapraszam do mnie http://czasdlaksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię szybkich i wściekłych :D
    +obserwuję było by mi bardzo miło jakbyś zrobiła to samo :D
    Zapraszam,
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ich uwielbiam :)
      Ps. Jakoś nie widać tej Twojej obserwacji :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*