Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 12 kwietnia 2015

Wiosenny haul

Hej :)
Blog był chwilę zamknięty, bo małe przemeblowanie robiłam. Takie odświeżenie na wiosnę :)

Dziś przychodzę do was z wiosennym haulem. 
W ostatnim czasie załapałam się na kilka fajnych rabatów, promocji i wyprzedaży. Szkoda było z nich nie skorzystać. Dlatego moja szafa wzbogaciła się w kilka całkiem fajnych rzeczy :)

Sinsay

Deichmann

Empik

House

Trochę u mnie zamieszania w ostatnich dniach. Sporo nauki, bo i sprawdzianów kilka się uzbierało. Nie jest łatwo, ale jakoś daję radę.

Mam już bilety na Bednarka z czego bardzo się cieszę i już nie mogę doczekać koncertu :)

A co u was słychać?
Jakieś zmiany?
Fajne zakupy?

Miłej niedzieli :-*

19 komentarzy:

  1. Bardzo spodobała mi się spódniczka z Myszą Mickey! :3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haul, wybrałaś naprawdę fajne i wiosenne ubrania :) Najbardziej podoba mi się ta sukienka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy :) Najbardziej podoba mi się koszula ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju! *.* Wszystko mi się podoba ♥ Pozdrawiam!
    Isabellin5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super trampki :)
    u nas spoko, też ostatnio byłyśmy na zakupach ;d
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ;')
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ubrania ;) tu link do mnie livvka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bluzeczki i nie tylko :p ^^

    Zapraszam do mego pamiętnika: http://otwarty-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ile kosztowała ta koszula z sinsay'a ?

    OdpowiedzUsuń
  10. OO mam niemal identyczne trampki jak te ostatnie ;) Fajne są!

    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*