Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 17 maja 2015

Biały ogród + kilka słów co u mnie :)

Hej :)
Od czego by tu zacząć? 
 
No więc tata przyjechał i był całe cztery dni w domu. Super!!! Był na przedstawieniu, w którym występowałam. Na przeglądzie teatralnym zajęliśmy trzecie miejsce. Bardzo się z niego cieszymy. To był debiut naszej grupy. Fajnie, że tata mógł być i nas zobaczyć w akcji.
 
Ostatnie dni minęły mi fajnie z małym wyjątkiem. Dopadło mnie przeziębienie. Całą sobotę spędziłam w łóżku leniąc się, oglądając filmy, grając w gry, czytając książki. 
Bardzo intensywne dni za mną i organizm chyba potrzebował odpoczynku. 
 
Niedzielę w większości spędziłam w łóżku. Jak tata wyjechał do pracy to z mamą pojechałyśmy na zakupy do Wzorcowni. Fajne rabaty były w cropp i house. Potrzebowałam sukienek i szortów na lato. Takich okazji nie mogłam przepuścić. Niedługo pojawi się post z rzeczami.
 
A dziś mam dla was zdjęcia zrobione na ogrodzie mojej prababci :)
 

A wam jak minął weekend?

26 komentarzy:

  1. Mi weekend minął tak jak każdy czyli dobrze :D bardzo ładne zdjęcia :)
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia. Szkoda, że tak monotematyczne, chętnie zobaczyłabym więcej!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miało być monotematycznie. Lubię robić makro i na nim się skupiłam :)

      Usuń
  5. Ja teraz zaczęłam wakacje :D

    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/05/rossmannowe-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi weekend przeleciał zdecydowanie za szybko (w sumie, jak zawsze). Razem ze znajomymi graliśmy w podchody na pół miasta, więc było super. :)
    Zdjęcia są świetnej jakości!
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie również potrzebuję sukienek i szortów :) Śliczne zdjęcia! :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Gratuluję zajęcia 3 miejsca ;)
    Mi weekend minął bardzo pozytywnie.

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super jpg
    http://niniakk.blogspot.com/ zapraszam do mnie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice! Follow me on gfc and i Follow you back kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tutaj pięknie, tak wiosennie! ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia! http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*