Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 13 maja 2015

Buldog francuzki, mlecze, dmuchawce, rzepak czyli OOTD

Hej, hej :)

Ale mam dziś super humor :) Pogoda nawet ok, słońce świeci od czasu do czasu. Byłyśmy z mamą na kolejnej sesji. Trzeba korzystać z pogody.
A humor mi dopisuje, bo wieczorem tata przyjedzie na przedłużony weekend. W Danii w czwartek mają jakieś święto i tata będzie wcześniej :) Yupiii :) Cieszę się bardzo, bo będę miała go na dłużej. Zobaczy jak występuję w przedstawieniu. Super :)
 

 Karate całe moje życie <3

Mam wąsy :P

marynarka: sinsay / t-shirt: house / jeansy: new yorker / trampki: victory

45 komentarzy:

  1. Masz fajnego bloga! <3
    Piękne zdjęcia! ;)
    Pozdrawiam!

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka! :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back) Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :)) buziaki:* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak duzo żółci!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ! :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała do mnie zajrzeć :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Pretty and fun combination, And your photos have such a happy vibe, made me smile! ♥

    http://worldpedispa.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny widok :))))
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja:) Bardzo mi się podoba ta przesłodka bluzka!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna, a ostatnie zdjęcie jest genialne :)

    +Mam jeszcze do Ciebie prośbę mogłabyś kliknąć w link u mnie w ostatnim poście?

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia, widać, że masz dobry humor i uśmiech od ucha do ucha!

    ♥Malowane Różą♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i bardzo ładne miejsce. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, fajna marynareczka :D
    Pozdrawiam Cię, Nabil ;)

    Bloga obserwuję ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i wspólnego obserwowania ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetną masz koszulkę! :) Bardzo fajne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie ze twok tata szybciej cie odwiedzi :)
    Nowa nazwa ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mu się przyjechać za tydzień na urlop :)

      Usuń
  19. śliczna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjecia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja tu wchodząc myślałem, że poczytam o prawdziwym żywym psie rasy buldog francuski - a to tylko o bluzce mowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*