Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 6 maja 2015

Codzienność + OOTD

Hej :)

Długi, majowy weekend za nami. Nie spędziłam go jakoś szczególnie intensywnie. Rodzice opróżniali górę przed remontem. A ja spędzałam dużo czasu z siostrą i przyjaciółmi z osiedla. Taki luźny weekend. Bez nauki, zmartwień. Tylko wygłupy i fajnie spędzony czas. 

Już się nie mogę doczekać remontu. Wreszcie własny pokój. Teraz cały czas wyszukuję różnych dodatków do pokoju. Już się nie mogę doczekać jak zacznę go urządzać :) 

W szkole się dzieje. Oprócz nauki mamy teraz non stop próby do kolejnego przedstawienia. Znów mało czasu dla siebie. Do tego treningi.

Dziś znalazłyśmy z mamą chwilkę, żeby wyskoczyć na mini sesję. Taką pięciominutową między szkołą, a próbą do przedstawienia. Nie szykowałam się specjalnie, bo nawet nie miałam czasu. Outfit jest typowo szkolny z dziś.


kurtka: cropp / bluza, spodnie: new yorker / trampki: house

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

12 komentarzy:

  1. Lubie takie proste zestawienia na co dzień :) Miłego dnia :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ootd,bardzo ładnie wyglądasz :) / katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja mama robi bardzo ładne zdjęcia ;) Mam nadzieję, że jak już skończysz to pochwalisz się pokojem! ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie room tour po remoncie :)

      Usuń
  4. Genialnie napisane, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Będę tu częściej zaglądać, bo twój blog jest naprawdę wyjątkowy! ♥

    Zapraszam :)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluza.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*