Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 27 maja 2015

Mad Max + Dzień Mamy + Remont

Hej :)
No jestem wreszcie po krótkiej przerwie. Mam usprawiedliwienie. Tata jest na urlopie i nie za bardzo mam czas i chęci na siedzenie przed komputerem.
Jak wiecie mój tata pracuje za granicą i każda wspólnie spędzona chwila jest dla mnie najważniejsza.
 
W sobotę pojechaliśmy z rodzicami na "Mad Max. Na drodze gniewu". Świetny film. Bardzo mi się podobał. Dużo akcji, a to lubię :)
 
W poniedziałek zabraliśmy mamę na sushi. Taki przyspieszony Dzień Mamy. We wtorek zaczynał się u nas remont, po południu trening. I nie mielibyśmy czasu, żeby mamie ten dzień fajnie zorganizować. A, że tata na urlopie to niespodzianka się udała. Mama uwielbia sushi. Ostatnio nie było czasu, żeby na nie jechać. Mama była bardzo szczęśliwa. Objedliśmy się strasznie. No, ale co zrobić jak je uwielbiamy :) Pospacerowaliśmy po Toruniu. Fajnie spędziliśmy czas. Babcia też z nami pojechała.Taki podwójny Dzień Mamy :)
 
We wtorek zaczął się remont na górze. Wreszcie się doczekałam. Będę miała swój własny pokój na poddaszu. Już nie będę musiała go dzielić z siostrą. Bo każda z nas będzie miała swój. Remont dopiero się zaczął, a ja już się nie mogę doczekać końca :)

Dziś mam dla was kilka starszych zdjęć, bo ostatnio nie było czasu by na jakieś pojechać.
 

15 komentarzy:

  1. Śliczne, bardzo pozytywne zdjęcia! :D
    To bardzo fajnie, że będziesz miała swój własny pokój ❤️ :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Bardzo się z tego cieszę :) Zwłaszcza nie mogę się doczekać urządzania.

      Usuń
  2. Super, że będziesz miała swój własny pokój! Ja właśnie niedawno miałam remont ;)
    Ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go urządzać :)

      Usuń
  3. Własny pokój to fajna sprawa :D Chociaż ja sobie nie wyobrażam dzielenia swoich czterech ścian z rodzeństwem czy w ogóle kimkolwiek xD Piękne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie z siostrą nie jest źle. Ale jednak własny pokój, to własny pokój. Teraz będzie mi dziwnie samej. Jednak siedem lat dzieliłyśmy pokój :)

      Usuń
  4. Ja od zawsze mam własny pokój i nie wyobrażam sobie jak to jest z nim go dzielić tak więc gratulację ! :D

    + Obserwuję :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sesja ;D
    myhmgrl.blogspot.com
    dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie zdjęcia :) fajnie, że będziesz miała swój własny pokój :)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i ciekawe połączenie, jak najbardziej przypadło mi do gustu, sama bym wybrała taką stylizację:) pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niby zwyczajnie, ale jednak z klasą nie do opowiedzenia :) podoba mi się Twój styl, zdecydowanie lubię takie stylizacje, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*