Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 31 maja 2015

Pozytywny maj + Insta Mix

Hej :)
Mamy koniec miesiąca to czas na podsumowanie. Maj był całkiem fajnym miesiącem. Sporo się działo. Było aktywnie fizycznie i umysłowo.

  • Za mną prawie dwa miesiące treningów w nowym klubie i jest super. Świetny trener. Urozmaicone treningi. Niezły wycisk, ale też dobra zabawa.
  • Próby, próby i jeszcze raz próby. W połowie maja nasza szkolna grupa teatralna brała udział w przeglądzie teatralnym. Zajęliśmy trzecie miejsce.
  • Spotkania z przyjaciółkami i kuzynką. Ostatnio nie miałam na to tyle czasu. Ale wreszcie nadrobiłyśmy z czego bardzo się cieszę :)
  • Nocowanie Wiki mojej kuzynki u mnie. Długo się nie widziałyśmy. Spędziłyśmy super czas. Wspólny wypad na zakupy. Lenistwo i wygłupy.
  • Impreza urodzinowa przyjaciółki.
  • Piotr Rogucki zaobserwował mój profil na instagramie.
  • Dużo więcej spędzonego czasu z tatą. Najpierw święto w Danii później tygodniowy urlop. Było super móc być z tatą na co dzień. Mieć go dla siebie.
  • Dzień Mamy. Wypad na sushi.
  • Zaczął się długo wyczekiwany remont.
  • Przyspieszony Dzień Dziecka i świetne prezenty.
 
Dodatkowo do podsumowania miesiąca dodam dziś majowy instamix :)
 
 ❤Rodzinny wypad na lody. Pyszny Mars ❤Truskaweczki ❤Pierwszy w tym roku koktajl truskawkowy z dużą ilością jogurtu. Mniam ❤Małe zakupy ❤Kwiaty jabłoni ❤Pyszny koktajl truskawkowy ❤Sesja na bloga ❤Zdrowe śniadanie do szkoły ❤Na lodach z przyjaciółką Karoliną ❤Pyszne śniadanie ❤Na lodach z kuzynką Wiki ❤Wypad na pizzę z Wiki
 
 
❤Z moją kochaną kuzynką i przyjaciółką Wiki w Pizza Hut ❤Z Wiki nad jeziorem ❤Takie małe zakupy ❤Mlecz ❤Muzycznie i książkowo ❤Na spacerze z Flicką ❤Girl Online ❤Pyszny napój z aloesu ❤Sesja na bloga ❤Wygłupy na sesji ❤Kokosowo ❤Piotr Rogucki
 
 
❤Fotka z nominacji na instagramie ❤Uzupełnianie szafy na lato ❤Tak pięknie kwitły śliwki i wiśnie ❤Babcia mnie rozpieszcza. Taka pyszna kolacja. ❤Wypad na pizzę z naszą grupą teatralną. ❤Mad Max ❤Wypad na Dzień Mamy i przepyszne sushi ❤Wygłupy na sesji ❤Przyspieszony Dzień Dziecka ❤Lody z rodzinką
 
 
Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

26 komentarzy:

  1. ale tu dużo pyszności ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Estupendo collage de imágenes... Un abrazo desde Murcia....

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę kolejną osobę z instagramowym uzależnieniem :)
    świetne te zdjęcia, aż by się chciało to wszystko zjeść, u mnie też niedługo podsumowanie miesiąca jeśli masz ochotę wpaść: zapraszam do siebie :*
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda instagram jest moim największym uzależnieniem :)

      Usuń
  4. lubie mix zdjęc :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na więcej takich postów, uwielbiam kolaże z Insta :)

    Pozdrawiam,
    byAjina

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix zdjęć, aż narobiłaś smaka na te wszystkie rzeczy ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix z instagrama! Uwielbiam przeglądać takie sklejki zdjęć :3

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję Cię na bieżąco i na instagramie, i na bloggerze. Z tego co widzę, masz bardzo zakręcone i kolorowe życie. Życzę Ci tego, żeby tata częściej Cię odwiedzał, bo widać jaki jest dla Ciebie ważny ♥

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Trudno mi jest rozstawać się z tatą. Na szczęście w domu jest co tydzień czy dwa. Pod koniec lipca ma mieć trzy tygodnie urlopu. Już się nie mogę doczekać tych dni spędzonych z całą moją rodzinką :)

      Usuń
  10. super mix :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolaż :)
    zapraszam http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie podsumowanie! Gratuluję Waszej grupie zdobycia 3 miejsca w przeglądzie teatralnym! :) Widać, że ten miesiąc był dla Ciebie pracowity, aktywny, ale za to pozytywnie przeżyty.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*