Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 10 maja 2015

Tag: Moje blogowe sekrety

Hej :)

Weekend minął mi rewelacyjnie. Mam sporo nowych zdjęć na bloga. Spędziłam super czas z przyjaciółkami i kuzynką. Zakupy. Sesje zdjęciowe. Pyszne jedzenie. To jest to co lubię najbardziej :)

Dziś przychodzę do was z tagiem. Dowiecie się z niego kilku rzeczy o mnie i dotyczących bloga. Mam nadzieję, że zdjęcia też wam się spodobają :)


Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę jakieś półtora roku.
Posty publikuję kiedy mam czas. Najwięcej publikuję latem, bo wtedy mam najwięcej czasu. Posty pojawiały się wtedy nawet co dwa dni. Teraz z braku czasu pojawiają się raz na tydzień. Czasami częściej, czasami rzadziej. Ale to chyba każdy tak ma. 

 Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam codziennie. Sprawdzam czy są nowe komentarze. Czytam posty dziewczyn, które obserwuję. Niestety nie zawsze mam czas by je skomentować. 


Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina wie, że prowadzę bloga. Bo to właśnie mama namówiła mnie do założenia go. Wszystkie moje stylizacje fotografuje mama. Bez niej prowadzenie bloga nie byłoby możliwe. Bo sama zdjęć sobie nie zrobię. Część znajomych wie o blogu. 

Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Najbardziej lubię czytać notki lifestyle. Oglądać posty z outfitami.


Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Nie zazdroszczę. Popularność osiągnęły własną, ciężką pracą. 

Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie. Nie lubię robić czegoś na pokaz. Żeby się pokazać czy szpanować. Jak mi się coś podoba, czy jest mi potrzebne to kupuję.
 

Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie, bo raczej nie czytam blogów typowo urodowych. 

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Częściej chodzę na zdjęcia :)


 Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy. Czasem jakieś zdjęcie czy filmik na yt mnie zainspiruje. Mój blog w największej części jest o moim codziennym życiu, więc tematy same się pojawiają :)

Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Było tak może raz czy dwa. Ale to raczej z braku czasu.

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Małe zdjęcia. Nie mulą być idealnej jakości, bo nie każdy ma takie możliwości. Ale jak zdjęcie jest wielkości miniaturki do od razu odechciewa mi się przeglądać blog dalej.


Jestem ciekawa co wy myślicie o moim blogu?
Co wam się w nim podoba?
A co mogłabym zmienić?

24 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag ^^ U mnie znajomi wiedzą o blogu, ale jeżeli chodzi o rodzinę to tylko niektórzy xD Bo gdyby wiedzieli to pewnie chcieliby go czytać, a to by było dla mnie trochę dziwne xD Bardzo ładne zdjęcia ^^ Mnie też wkurzają małe zdjęcia na blogach :P
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tylko tata i mama wiedzą, więc jest luz :)

      Usuń
  2. Świetny tag! Cudowne zdjęcia ♥ O moim blogu wiedzą tylko najlepsze przyjaciółki, chociaż ostatnio dowiedziałam się, że niektórzy znajomi też go przeglądają. Trochę mnie to krępowało, ale już się przyzwyczaiłam i znów jestem sobą^^
    Twój blog jest wspaniały. Masz takie kolorowe życie, bardzo przyjemnie się Ciebie czyta ♥ Życzę dalszych sukcesów!!

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie mam kolorowego życia. Jest takie zwyczajne.
      Dzięki :)

      Usuń
  3. fajny post, można się na prawdę wiele dowiedzieć, wow!

    ♥zapraszam, obsewruję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :3 U mnie cała szkoła wie o blogu.

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez na bloga zagladam codziennie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że Twoja mama pomaga Ci w blogowaniu! :)
    Super zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi a zdjęcia śliczne *.*

    Zapraszam na konkurs: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę dobrego kontaktu z mamą, skoro to ona Cię namówiła do blogowania i robi Ci zdjęcia :)

    zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama jest moją najlepszą przyjaciółką. Zawsze mnie we wszystkim wspiera :)

      Usuń
  9. Masz naprawdę fajnego bloga, bardzo podoba mi się nagłówek!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*