Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 3 czerwca 2015

Dzień Dziecka i klasowa wycieczka do Biskupina

Hej :)
W poniedziałek. W Dzień Dziecka pojechaliśmy na szkolną wycieczkę do Biskupina. Pobudka o 5:00, bo bardzo wcześnie wyjeżdżaliśmy. Moja mama jechała z nami jako opiekun. Super, że z nami pojechała, bo mieliśmy prywatnego fotografa. I świetną pamiątkę z wycieczki :)
Udało mi się wkręcić na wycieczkę moją siostrę. Mieliśmy klasowo, rodzinny wypad :)
Do Biskupina jechaliśmy chyba ze trzy godziny. Z moją klasą nigdy nie jest nudno. Było wesoło i śmiesznie.
Wycieczka bardzo fajna. Dużo się dowiedzieliśmy o historii Biskupina. Mieliśmy zajęcia z łucznictwa. Ha ha strzelanie z łuku było świetne. Chociaż najlepszą atrakcją były konie :)
Jechaliśmy kolejką wąskotorową do Wenecji.
Szkoda, że tak szybko się wszystko skończyło. Na pewno będę chciała pojechać tam z rodzicami.


A wam jak minął ten dzień? :)

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Byłam kiedyś w Biskupinie ;)
    Ja spędziłam Dzień Dziecka w szkole i w domu ;/

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że to musiał być zdecydowanie udany dzień :) Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wycieczka, fajnie, że pojechała z Tobą również mama i siostra :)
    Ja nigdy w Biskupinie niestety nie byłam, ale chciałabym tam pojechać :) Dużo o tym miejscu uczyłam się na historii i chciałabym je zobaczyć na zywo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Naprawdę ciekawe miejsce :)

      Usuń
  4. Hey , kochana , widać , ze jesteś pozytywną osobą!
    Mam dla ciebie , mini konkurs pt. Kliknij w 4 linki każdej firmy , a twój blog będzie u mnie w poście! ''
    Zapraszam , to dla mnie bardzo ważne , gdy dostaniesz też propozycję z chęcią ci pomogę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam. Po zdjęciach stwierdzam, że musiało być wspaniale! ;3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenie w blogowaniu!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne zdjęcia!:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być cudownie :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny :)
    Zapraszam (dopiero zaczynam)
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*