Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 7 czerwca 2015

Mój wymarzony pokój zaczyna istnieć :)

Hej :)
Trochę ponad rok temu pisałam notkę o moim wymarzonym pokoju. W sumie dużo się w tych marzeniach nie zmieniło poza tym, że zaczynają się realizować :) Tak wreszcie zaczął się długo wyczekiwany remont. Mam nadzieję, że panowie szybko skończą :) 
 Razem z mamą, tatą i siostrą szukamy teraz mebli, żyrandoli i innych dodatków. Zastanawiamy się nad kolorami ścian, drzwiami, podłogami. Masa rzeczy do ogarnięcia. Rodziców sypialnia i jeszcze pokój mojej siostry. Nie mówiąc o łazience.

Coraz bardziej zastanawiam się nad zmianą koloru jednej ze ścian. Wszystkie poza jedną będą białe. I ta jedna miała być miętowa. Ale ostatnio zastanawiam się nad fioletem. A może w ogóle wszystkie będą białe. Szczerze nie mogę się zdecydować.

Meble będą białe tak jak planowałam wcześniej. Tylko, że nie będę ich kupowała w IKEA. Stwierdziliśmy z rodzicami, że jak mamy na jakieś sklejki wydawać tyle kasy to lepiej zamówić meble drewniane. Wykonane na zamówienie, będą dokładnie takie jakie ja chcę. A nie takie, które proponują w sklepach.Te same pieniądze, a jakość o wiele lepsza. I też będą białe. Jedynie szafa pod zabudowę nie będzie drewniana.
Łóżko będzie metalowe tak jak chciałam na początku. Myślałam też nad kanapą, ale jednak łóżko to łóżko.
Zastanawiam się też nad tapetą nad łóżkiem na skosie. 

Krzesło, lampki kolorowe, łóżko, lampka na biurko, plafon. Są już wybrane i dokładnie takie na 90% będę miała. Reszta mebli to wzór tych, które mi się podobają i bardzo podobne będę miała w pokoju.

 łóżko Jysk

krzesło Ikea

lampki cottonovelove

lampka na biurko Obi

Plafon Imperium Lamp

Biurko, regał niski i wysoki, komoda, szafki nocne, półka ścienna wyszukane w Google


Mam też dla was kilka inspiracji :) Pokoje znalezione na weheartit.com


30 komentarzy:

  1. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taki pokój to marzenie
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam w planach remont, ale z pewnością jeszcze trochę poczekam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też sporo czekałam. Ze dwa lata, albo i więcej. Ty też się doczekasz.

      Usuń
  4. Zrób wszystkie ściany białe! Później jak będziesz chciała dekorować swój pokój na święta czerwony nie będzie ładnie wyglądać z fioletem. A jeśli chcesz mieć 2-kolorowy pokój wszystko można załatwić fioletowymi lub miętowymi dodatkami. A gdy znudzą ci się te kolory ozdoby możesz łatwo zmienić- ze ścianą trochę trudniej :). To tylko moje przemyślenia, ale jeśli wolisz inaczej to to jest twoja decyzja.


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zastanawiałam się nad tymi dwukolorowymi ścianami. Ale też stwierdziłam, że to bez sensu. Ściany będą białe. A dodatkami będę mogła podkręcać jego wygląd :) Tym bardziej, że mam sporo rzeczy właśnie w czerwieni. I ani z miętą, ani z fioletem nie będą dobrze wyglądać.
      Dzięki za radę. Bardzo lubię takie konstruktywne komentarze :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczne te pokoje powodzenia w umeblowywaniu ! :D

    Zapraszam do mnie :D http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super inspiracje pokoi :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć taki pokój jak te inspiracje <3
    Obserwuję, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :)
    ♥ MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna nawzajem się obserwujemy :P

      Usuń
  8. Prześliczne inspiracje *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze! marze o bialych meblach, ale poki co nie moge sobie na to pozwolic :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przemalować stare na biało.
      Ja bym tak pewnie zrobiła. Ale stare meble nie będą pasowały mi do pokoju. Bo z parteru przenoszę się na poddasze. A wszystkie meble są wysokie, więc to bez sensu. Bo w nowym będę miała wszystkie niskie.

      Usuń
  10. inspiracje wymiatają *.*
    to gratuluje spełniającego się marzenia ♥ białe meble są prześwietne :3
    myśle że pomysł z jedną ścianą innego koloru jest b. dobry ;) mi podoba się i fioletowy i miętowy ^^ ale do swojego pokoju chce ściany fioletowe ;) takie bardzo jasne ;)
    pozdrawiam :*
    +gdybyś miała wolną chwilę mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak ściany będą białe. Większe pole do popisu w dekorowaniu.

      Usuń
  11. Super, że będziesz miała wymarzony remont pokoju :) Ja remont miałam rok temu i pamiętam, że również byłam bardzo z tego powodu szczęśliwa :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać urządzania :)

      Usuń
  12. o sama chcialabym uzadzic sobie pokoj w tym ,,stylu,, czaad!

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to by wyglądało ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym taki pokój ;)
    http://wiktoriahebda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*