Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 16 czerwca 2015

Plany na wakacje ☼

Hej :)
Już za pięć dni lato <3 ☼


Szybkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Oceny już wystawione, więcej luzu w szkole. Można zacząć planować wakacje :)


U mnie nadal trwa remont. Cała góra była rozwalona. Różne przeróbki i tak dalej. Teraz powoli zaczynam widzieć efekty i już nie mogę się doczekać końca. Przeniesiemy się z siostrą z dołu na górę. Każda z nas będzie miała wreszcie swój pokój. Już się nie mogę doczekać. No i urządzanie :)


No dobra, ale przejdźmy do planów wakacyjnych.


  •  Jechać na koncert Kamila Bednarka
  • W poniedziałek zaraz po zakończeniu roku szkolnego jadę nad morze na obóz karate z moim klubem. Super. Już się nie mogę doczekać :)
  • Po powrocie mam zamiar spędzać dużo czasu z siostrą, kuzynką, przyjaciółmi i chłopakiem.
  • Znaleźć wreszcie czas, żeby pojeździć konno.
  • Chcę urządzić mój nowy pokój.
  • Wypady nad jezioro.
  • Jednodniowe lub kilkudniowe wycieczki.
  • Pod koniec lipca tata przyjedzie na urlop. Chcę spędzać z nim jak najwięcej czasu.
  • Woodstock.
  • Wypad do Berlina.
  • Trochę lenistwa. Czas na książki.
  • Festiwal Lipa na zakończenie lata.
 
 
Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować choć część z tych planów. I przyszłe wakacje będą tak świetne jak poprzednie.
 

 A wy jakie macie plany na wakacje?


 
Zdjęcia pożyczone z http://weheartit.com/ 
 
Zapraszam na mój INSTAGRAM KLIK

 

26 komentarzy:

  1. Super inspiracje :) Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ciekawe masz plany ;) Powodzenia w realizacji! Też muszę sobie zrobić taką listę ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moimi planami jeszcze nic nie wiadomo, także możesz trzymać kciuki, aby jakoś wypaliły :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany ! Ja mam troszkę mniejsze ale też są spoko ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż połowa z nich wypali :)

      Usuń
  5. Jesteś w klubie karate? Super! Ja aż tak dużo planów nie mam, poza ewentualną rekrutacją na studia, pracą czy chwilą odpoczynku. :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Trenuję karate już w sumie 5 lat.

      Usuń
  6. świetne plany na wakacje :)
    Chciałam Cię zaprosić na konkurs, w którym do wygrania jest 440 zł do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie napisane, z pewnością będę wpadać częściej! ♥

    Zapraszam do mnie! :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koncerty Bednarka ♥ Polecam z całego serca. Moja przyjaciółka jedzie za dwa dni :)

    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już na dwóch. Ten miał być trzeci, ale niestety nie wypaliło :(

      Usuń
  9. Super inspiracje, życzę spełniania planów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kocham ten spam i wciskanie wszystkim tego samego kitu na ich blogach :)

      Usuń
  11. Świetny post :)
    Cały blog jest cudny ;*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://aleksandrasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*