Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Summer Time

Hej :)
Gdy czytacie ten post ja jestem w drodze na obóz karate w Rozewiu.

Nareszcie doczekaliśmy się długo wyczekiwanych wakacji. Chociaż lato jak na razie nie jest jakieś szczególne to mam nadzieję, że na obozie pogoda dopisze. I będzie to jeden z fajniejszych obozów. Jedzie świetna ekipa i to mnie najbardziej cieszy :)

Niestety na koncert Afromental nie pojechałam. Wyjazd na obóz miałam o 6:30 rano. Sama odpuściłam, bo nie chciałam być padnięta na wyjeździe. Nic przyjemnego. 

Tata zrobił mi niespodziankę i przyjechał na weekend, żeby pobyć ze mną jeszcze przed wyjazdem. Byliśmy w kinie na Minionkach. Uwielbiam tą bajkę. Mega śmiech :) 

Babcia miała urodziny. Zrobiliśmy jej niespodziankę. Wpadliśmy do domu z kwiatami, tortem i prezentami. Spędziliśmy bardzo fajny, rodzinny dzień :)

Niedzielę spędziłam z moją kuzynką Wiki. Świetnie, że przed wyjazdem udało nam się spotkać. I spędzić dzień na wygłupach, spacerach, graniu w gry.

Na bloga pewnie od czasu do czasu wejdę z telefonu. Żeby zobaczyć co do mnie napisaliście. Odwiedzę was i odpiszę na komentarze po powrocie z obozu, bo z telefonu ciężko by było pisać. A i czasu pewnie nie będę miała.

Jakieś tam posty będą się pojawiać, bo mam kilka zaplanowanych, które opublikują się same. Tak jak ten dzisiejszy :)

Mam zamiar świetnie się bawić, dużo trenować, spędzać czas z przyjaciółmi i chłopakiem, który też jest ze mną na obozie.


Kochani życzę wam udanego początku wakacji :)

10 komentarzy:

  1. Miłej zabawy na obozie! Tobie również życzę udanych wakacji ;3
    Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3
    Mile spędzonego czasu na obozie :D Ja na obozie karate byłam rok temu, było świetnie
    <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Miłych i udanych wakacji
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Baw się dobrze na obozie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*