Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 17 lipca 2015

Obóz karate w Rozewiu

Hej :)

Z obozu wróciłam w poprzedni piątek, ale dopiero dziś mam czas, żeby opisać co się przez ten czas działo.

Tak jak w poprzednich latach na obóz pojechaliśmy nad morze. Tym razem byłam w Rozewiu w bardzo fajnym hotelu. W pokoju było nas osiem dziewczyn. Miałyśmy apartament. Było świetnie.
Czas spędzałam na treningach, różnych wypadach. No i przede wszystkim na plaży :) Poznałam nowe osoby, bo na tym obozie były jeszcze inne kluby karate. Trochę zwiedzaliśmy. Wchodziliśmy na latarnię morską w Rozewiu. Byliśmy w Gdańsku. Płynęliśmy statkiem we Władysławowie. Mieliśmy sporo różnych innych zajęć. Jakieś konkursy, zawody. Sporo też czasu dla siebie. Pogoda nam w miarę dopisywała. Jedynie pod koniec zrobiło się chłodniej i padał deszcz.

❤W drodze na obóz ❤Schładzamy się z Weroniką ❤Relaks na tarasie ❤Widok z okna hotelu ❤Pierwszy dzień na plaży ❤Upał ❤Na plaży z koleżanką z klubu ❤Cienie z koleżankami z obozu ❤Latarnia morska w Rozewiu


❤W muzeum w latarni morskiej ❤Pyszne lody ❤Kolejny plażowy dzień ❤Odpoczynek w hotelu ❤W moim pokoju ❤Wycieczka do Gdańska


U mnie po powrocie z obozu sporo się dzieje. Ale to w następnej notce.

A wam jak mijają wakacje?
Byliście już gdzieś?
Czy spędzacie je w domu?

42 komentarze:

  1. Ja jade nam morze w sierpniu! :))

    pozdrawiam,
    ann--blog.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i w lipcu i sierpniu dzięki moim kochanym rodzicom :)

      Usuń
  2. Zawsze zazdroszczę osobom, które jeżdżą na obozy, bo ja nigdy nie mam okazji :< Świetne zdjęcia, widać, że było fajnie :D
    Ja w tym roku byłam na 5 dni nad morzem. Trafiłam na najlepszą pogodę (1-5 lipca) z czego bardzo się cieszę ^^

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obozy fajna sprawa. Ale w przyszłym roku raczej pojadę nie z klubu, a jakiś inny. Marzy mi się konny :)

      Usuń
  3. Wspaniałe zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: great pics.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na obozie karate byłam rok temu ;) Mój brat trenował i miałam okazje tez pojechac, nauczyłam sie kata1 i 2, ale nie trenuje karate dalej ;)
    Fajnie, ze podobało ci sie na obozie, czekam na kolejny wpis! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obozie było super, ale w przyszłym roku pojadę chyba na konny.

      Usuń
  6. Ja mieszkam nad morzem :)
    Fajne zdjęcia!

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że byłaś na obozie :D Ja jade za tydzień i mega się ciesze:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Obóz karate? wow fajne :)

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obóz = świetnie spędzony czas , a jeszcze nad morzem i gdy dopisze pogoda , to po prostu super :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbialam dawniej takie obozy, mnostwo wspaniale spedzonego czasu z nowymi znajomymi, gdzie nigdzie nikt sie nie nudzil i z daleka od Internetu ;)
    Obecnie dalej mam sentyment, ale wole wyjazdy z przyjaciolmi ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to dla Ciebie nie problem, moge prosic o klikniecie u mnie w najnowszym poscie?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka lat temu też jeździłam na takie obozy (dobra, byłam na dwóch :D), ale judo. Było świetnie, więc nie dziwię się, ze Tobie też się podobało. A nad morzem zawsze jest co robić, przynajmniej z mojego punktu widzenia
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez będę niedługo jechała na obóz :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że pojechałaś na taki obóz! Ja w tym roku jadę na tydzień do Poznania :)

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obozy maja jednak wspanialy klimat ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przypomniał mi się mój ostatni obóz :D
    narobiłaś mi smaka na lody włoskie ;)
    wakacje spędzam w domu, ale nadal czekam jeszcze na cud haha
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać, że na tym obozie musiało być świetnie! Aktywnie i ciekawie :) Super, że udało Ci się też poznać wiele nowych osób i być w wielu cudownych miejscach. Z takich obozów wynosi się zawsze ogrom pięknych wspomnień. Świetny mix! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mix ze zdjęć uwielbiam klimat letnich obozów :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już od pierwszych dni wakacji cały czas gdzieś jeżdżę albo wychodzę ciągle z przyjaciółmi więc jak na razie to jestem ze swoich wakacji bardzo zadowolona :) Fajnie, że miałaś udany obóz :D Świetne zdjęcia!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę wyjazdu na obóz. Ja nie mam ku temu okazji i spędzam wakacje w domu. Nie uważam ich przez to za zmarnowane, ale bardzo ucieszyłabym się z jakiegoś wyjazdu, najlepiej za granicę.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chorwacja, albo Szwecja mi się marzy :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*