Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 31 lipca 2015

Ostatni tydzień lipca + InstaMix

Hej :)

W wakacje planowałam pisać częściej, a tak naprawdę piszę rzadziej niż w roku szkolnym. Czasu wolnego dużo, ale mnie nie ma w domu. Albo nie mam czasu na komputer.

Remont już skończony. Powoli zaczynam się urządzać. Łóżko i materac ma przyjść za tydzień w poniedziałek. Biurko też już zamówione, ale ma być dopiero w połowie września. Meble będę miała z drewna dlatego tyle trzeba czekać. 

Na Woodstock nie udało mi się pojechać. Samochód taty niestety miał jakąś awarię. Wrócił od mechanika wczoraj po południu i już bez sensu było jechać. Smutno mi, bo tak bardzo chciałam zobaczyć Within Temptation na scenie.

Tak poza tym dni mijają mi spoko. Sporo się dzieje. Tata już tydzień jest na urlopie. Dużo czasu spędzamy razem. Rodzinne spacery. Książki pochłaniam w każdej wolniejszej chwili.


 Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

4 komentarze:

  1. Może po remoncie, dodasz jakieś zdjęcia swojego aktualnego pokoju? :)
    Świetny mix!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś zdjęcia na pewno się pojawią. Ale room tour dodam jak skończę go na dobre urządzać.

      Usuń
  2. Gratuluję! :) Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz u mnie. Zapraszam serdecznie! :) http://50twarzyjulii.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award_2.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*