Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 5 lipca 2015

Pozytywny czerwiec + InstaMix

Hej :)
Kolejny post, który publikuje się sam. Od kilku dni jestem na obozie karate. I mam nadzieję, że dobrze się bawię he he :)

Dziś z lekkim opóźnieniem mam dla was podsumowanie miesiąca. Plus miesięczny InstaMix :)

Czerwiec był dla mnie miesiącem wyjątkowym. Ale też wydarzyły się nie miłe momenty. Tak jak mój wypadek na rowerze. Przez który nie mogłam zrealizować większości moich planów na ten miesiąc. No cóż mówi się trudno i idzie się dalej do przodu.
Koncertowe plany też się nie udały. Ale nie ma co płakać będą następne. I tego się trzymajmy :)
A tymi najbardziej pozytywnymi momentami już się z wami dzielę :)
  • Dzień Dziecka i klasowa wycieczka do Biskupina
  • Jesteśmy razem z moją drugą połówką. Kocham tak bardzo <3
  •  Kupowanie dodatków do nowego pokoju.
  • Różne wypady z rodzinką i nie tylko. 
  • Klasowy wypad na pizzę na zakończenie roku szkolnego.
  • Zakończenie roku szkolnego. Może nie z czerwonym paskiem, ale z całkiem fajną średnią.
  • Wypad z rodzinką do kina na Minionki.
  • Rodzinne urodziny babci <3
  • Super dzień spędzony z kuzynką. 
  • Wyjazd na obóz karate. Dodatkowy plus, że Daniel jednak też jedzie :D
 
 ❤Pamiątki z wycieczki  ❤Konie w Biskupinie  ❤Sesja zdjęciowa  ❤Relaks na ogrodzie  ❤Randka z Danielem  ❤Pyszny, świeżo wyciśnięty sok pomarańczowy  ❤Selfie  ❤Relaks z książką
 
 
  ❤Nie oddam cię nikomu  ❤Sok ze szpinaku, selera naciowego, kiwi i mango  ❤Zdrowa kolacja  ❤Maki  ❤Oddycham  ❤Mrożona kawa  ❤Z Danielem  ❤Most Włocławek
 
 
 ❤Czytam Mechaniczny książę  ❤Czerpanie inspiracji  ❤Rodzinny wypad na lody  ❤Super dzień spędzony z kuzynką Wiki  ❤Takie małe lodowe zapasy  ❤Amerykański tydzień w Lidlu  ❤Trzeba było uczcić lodami zdany egzamin karate Roksany  ❤Klasowy wypad na pizzę
 
 
 ❤Klubowe zawody karate  ❤Pierwsze miejsce w walkach  ❤Maki i chabr  ❤Malinowe Frappe  ❤Po zakupach z mamą czas na nowe lody  ❤Rodzinny wypad do kina na Minionki  ❤Przed wyjazdem na obóz udało nam się spotkać z Wiki  ❤Spakowana i gotowa do wyjazdu
 
 
 Mam nadzieję, że macie udany początek wakacji i pogoda nam wszystkim dopisuje :)
 
Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik

24 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu na obóz karate! Świetne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :)
    Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/two-festivalsone-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. McFlurry jest pyszny hah
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mixy zdjęć :) Widać, że czerwiec był dla Ciebie niezwykle pozytywnym miesiącem. Mam nadzieję, że faktycznie dobrze bawisz się na obozie.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obozie było super :) Teraz czekam na kolejny wyjazd :)

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia, i z tego posta widać że jesteś bardzo rozrywkową osobą, która jak każda lubi odpoczywać, ale nie na kanapie ;)
    Pozdrowienia z południa
    Randaksela


    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kanapie też lubię odpocząć, ale bardzo rzadko :)

      Usuń
  6. fajne zdjęcia:) widzę "mechanicznego księcia", uwielbiam panią Clare :)
    pozdrawiam:)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej oglada sie takie mixy ! Swietnie ;)
    obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER NOTKA! MAM PYTANIE BEDZIESZ ROBIŁA NA BLOGU SERIE BACK TO SCHOOL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria Back to school na pewno pojawi się na blogu.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*