Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 24 lipca 2015

Wakacyjne dni + InstaMix

Hej :)
Dni mijają mi bardzo intensywnie. Niby leniuchuję, a ciągle brak czasu, żeby zajrzeć na bloga. I w sumie dobre cztery dni zbierałam się, żeby wam napisać co u mnie.

Po powrocie z obozu czekała na mnie w domu niespodzianka. Wreszcie nowy telefon. Stary już mi zamulał. I mnie tylko wkurzał. Nowy jest świetny. Mam do niego słodkie obudowy, które na maksa mi się podobają :)

Pierwszy weekend po powrocie z obozu spędziłam z rodzicami, siostrą i babcią, która miała akurat imieniny. 

Dużo się działo w pierwszym i drugim tygodniu po powrocie.

Pojechaliśmy na urodziny koleżanki. Siostry mojego chłopaka. Świetnie czas spędziliśmy. 

Przyjechała do mnie kuzynka. Spędziłyśmy razem trzy dni. Było super. Wygłupiałyśmy się, chodziłyśmy po mieście. Miałyśmy czas wyskoczyć na lody czy jakieś niezdrowe jedzenie. Byłyśmy na małych zakupach. Wyskoczyłyśmy też na kręgle. Mam nadzieję, że niedługo uda nam się to powtórzyć.

Leniwe dni też były. Spędzone na wygłupach z siostrą, jeżdżeniu na deskorolce, spędzaniu czasu ze znajomymi, pławieniu się w basenie.

A te ostatnie to ciągle jestem poza domem. Wracam około 22:00, kąpię się, jem kolację, coś obejrzę i idę spać.

 Przyjechała też ciocia Diana z wujkiem Andrzejem. Fajne chwile razem spędziliśmy.

Prawie dwumiesięczny remont dobiega końca. Mój pokój dziś już prawie w całości skończony. Już tylko takie duperele zostały. Typu maskownica, założyć gniazdka i żyrandol.

Na początku tygodnia chciałabym pojechać z mamą zamówić biurko do mojego pokoju.

Za kilkanaście minut tata powinien przyjechać na trzytygodniowy urlop :) Jestem mega szczęśliwa :)

❤Nowy telefon ❤Na wakacje małe zmiany na głowie ❤Żółty arbuz ❤Grillujemy ❤Po obozie doprowadzałam się do porządku ❤Obudowy na telefon ❤Selfie z Wiki ❤Shake z Wiki


❤Wypad do Pizza Hut ❤Z Wiki i siostrą na kręglach ❤Czas zacząć grę ❤Truskawki z ogródka ❤McFlurry Twix ❤Selfie z Wiki i Roxi ❤Testujemy sushi z Lidla ❤Upalny dzień i relaks w basenie


❤Maraton z Harrym ❤Mój kuzyn gra w teledysku Happysad "Powódź dekady" ❤Popołudnie na deskorolce ❤Czereśnie najlepsze na świecie ❤Relaks w upalny dzień sushi i gazetka ❤Stefano Terrazzino zaobserwował mój profil na instagramie ❤Mój pokój w ostatnich dniach remontu ❤Na śniadanko sushi i dobra książka


Przepraszam, że taki chaotyczny ten post, ale naprawdę nie miałam kiedy tego wszystkiego na spokojnie opisać.

Mam nadzieję, że wam wakacje również mijają ciekawie :)

INSTAGRAM

26 komentarzy:

  1. Widzę, że u ciebie wakacje są na prawdę udane i intensywne :D Ja teraz mam taki typowo leniwy weekend, przedwczoraj był pierwszy dzień kiedy w ogóle nie wyjeżdżałam z domu i z nikim nie wychodziłam, aż się za tym stęskniłam ;D
    Świetne zdjęcia!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli korzystasz z wakacji jak tylko się da :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę nowego telefonu, ja właśnie zbieram na nowy ;)
    Super mix zdjęć!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :) No i super, że dostałaś nowy telefon, oby Ci się on jak najlepiej sprawdzał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz :) a ten mix zdjęć jest mega :) zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, też chce nowy telefon! :P Fajnie że tak intensywnie ja jak spędzasz czas!
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po poście wnioskuję że miło spędzasz wakacje! :)
    Mam podobny telefon, czy to Spny Xperia M ?

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wakacje również szybko mijają.
    Świetny mix.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mix ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle świetny mix! Mam nadzieję, że zrobisz również room tour, gdy Twój pokój będzie już w pełni wykończony :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko pokój będzie skończony tak jak mi się marzy to na pewno room tour się pojawi :)

      Usuń
  12. Świetne zdjęcia :) Zastanawiałam się nad kupnem tego koloryzującego sprayu :) Uwielbiam sushi :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zdjęcia, takie bardzo wakacyjne :)
    Zapraszam do mnie maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*