Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 27 sierpnia 2015

Back To School Haul czyli Szkolna Wyprawka :)

Hej :)
Nowy rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Do szkoły wcale mi się nie spieszy, ale kompletować wyprawkę do szkoły uwielbiam. Dlatego dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii "Back to school".

W poprzednim roku poniosło mnie z kupnem zeszytów. Ale w tym roku to już naprawdę przesadziłam. I co zrobić jak wszystkie tak mi się podobały. Uprzedzam. Nie przeraźcie się ich ilością, bo jest ich bardzo, bardzo dużo.
Biedronka, Lidl, Pepco i Real to sklepy, w których robiłam zakupy.

Zeszyty z twardą okładką.

Zeszyty z miękką okładką
 
Bloki techniczne i rysunkowy, teczki i zeszyt A4
 
Kleje, ołówki, kredki, pastele, korektory, zakreślacze, karteczki, zestaw do geometrii, nożyczki, długopisy, cienkopisy
 
Taśmy klejące, kalendarz, piórnik, cyrkiel

A wy cieszycie się z powrotu do szkoły czy wręcz przeciwnie?
Macie już wszystko kupione?

24 komentarze:

  1. czasami bym wróciła do szkoły jeszcze, ale nie tak na stałe, hehe :) żeby te zeszyty tak ładnie cały rok wyglądały.. :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przybory :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nigdy nie mogę się powstrzymać przed kupnem zeszytu, którego okładka wpadnie mi w oko, nawet kiedy wiem, że mam ich już dużo. Bardzo mi się podobają te, które wybrałaś :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj skończyłam zakupy szkolne. Śliczne okładki od zeszytów :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę tego duuużo! :D Zeszyty bardzo ładne, chyba nawet kilka zakupię takich samych a skąd jest ten zeszyt z "Pow!" i te taśmy dekoracyjne?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyt jest albo z Biedronki, albo z Pepco. Za bardzo nie pamiętam. Taśmy są z Pepco

      Usuń
  6. Ja wszystkie rzeczy do skzoły kupiłam w biedronce! :D

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie cieszę.
    Zapraszam na nowy post, z relacją z Turcji ♥
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała.
    Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zeszyty :) Ja na myśl o powrocie do szkoły sie załamuję ;c
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już praktycznie większość mam kupione ;) Świetne zeszyty :D
    Ehh sama nie wiem, w sumie jakoś nie rozpaczam ale teoretycznie nie zaszkodziły by jeszcze chociaż dwa tygodnie lenistwa :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow dużo tego. :O Ale warto mieć na zapas jak takie ładne okładki. :D
    Ja jeszcze do szkoły nie mam wszystkiego. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo tez mam tai kalendarz z biedronki tylko w paski :)

    Nowy post ! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ;p szukalam taki kalendarzyk, ale niestety nie znalazlam;d fajne rzeczy. duzo tych kolorwych przedmiotow;d
    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*