Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 20 sierpnia 2015

Haul - dekorowanie pokoju :)

Hej :)

Jak widać po tytule dzisiejszy post poświęcę na pokazanie wam rzeczy, które kupiłam do mojego nowego pokoju. Jest ich trochę, bo tak naprawdę ciągle coś podczas remontu razem z mamą kupowałam. Najwięcej rzeczy jest z Pepco. Uwielbiam ten sklep. Jest w nim masa świetnych rzeczy za bardzo małe pieniądze. Kilka rzeczy kupiłam w Home&You, Jysk i nawet w Biedronce :)

Home&You

Gałki sowy do biurka

Ramka do zdjęć

Poduszeczka

Biedronka

Pojemniki na drobiazgi

Osłonki na kwiaty

Jysk

Koc

Poduszeczki

Pepco

Zegar

Słoiczek

Listownik

Lampka

Ramki do zdjęć

Poduszeczki i koc

30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej przypadł mi do gustu listownik :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię Pepco jeśli chodzi o dodatki do domu, piękne rzeczy! Czy ty też tak bardzo uwielbiasz rowery? :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio ześwirowałam na punkcie poduszek, a te Twoje są cudowne! <3 Szkoda, że już nie ma ich w Pepco :( Ale i tak znalazłam kilka, które mi się spodobały! :D Coś czuję, że Twój pokój będzie piękny :D

    Pozdrawiam,
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie poduszek :) Ja też żałuję, bo dokupiłabym więcej tych fioletowych. Ale jest już za późno :(

      Usuń
  4. Świetne rzeczy! Bardzo lubię Pepco, zawsze coś tam dla siebie znajdę ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że mają świetne rzeczy i za bardzo małe pieniądze :)

      Usuń
  5. Śliczne rzeczy kupiłaś :) Planuję remont pokoju i wtedy na pewno odwiedzę Pepco :)'

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten remont uzależniłam się od Pepco :)

      Usuń
  6. Ależ cudowne rzeczy! Dekorowanie pokoju to najlepsze, co może być :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to :) Cieszę się tym tak bardzo. Bo wreszcie znów mam pokój tylko dla siebie :)

      Usuń
  7. Swietne rzeczy ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy! Uwielbiam takie nowości w pokoju. Ostatnio sama miałam remont i wielokrotnie odwiedzałam Pepco.
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koce i poduszki to zdecydowanie mój faworyt! :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne poduszeczki :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tez uwielbiam Pepco!:D mozna znalezc tam super rzeczy :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na prawdę świetne rzeczy! Musisz mieć śliczny pokój ;) Ja bardzo lubię kupować dodatki w sklepie indyjskim, są tam na prawdę fajne rzeczy jeżeli komuś taki styl pasuje ;D
    Pozdrawiam!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to mam w pokoju tylko łózko he he :) Ale powoli reszta mebli będzie przybywać :)

      Usuń
  13. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie: http://brunettes-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog !
    zapraszam do mojego : http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*