Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 25 sierpnia 2015

Tag: Powrót do szkoły

Hej :)
Terminy mnie gonią. Mam tyle postów do opublikowania, że autentycznie się nie wyrabiam.
Dziś pierwszy post z serii Back to school. Na początek tag, który robiłam też w zeszłym roku. Kilka rzeczy przez ten rok się zmieniło. Dlatego postanowiłam, że i tym razem odpowiem na pytania z tagu.


 1. O której wstajesz do szkoły?
7:00

2. Ulubiony nauczyciel?
Pani od języka polskiego i angielskiego.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
w-f, przyroda


 4. Czy masz w klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Tak mam grupę najlepszych przyjaciół, ale ogólnie trzymam się ze wszystkimi.

5. Plecak, torebka czy tornister?
Plecak z moim ulubionym buldogiem francuskim. 

6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie za bardzo. Używam tylko kremu bb, korektora, eoe-sa i bezbarwnego tuszu do rzęs.


 7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki?
Do szkoły noszę wszystkie z tych rzeczy, ale najczęściej spodnie.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd)?
Czasami. Jak mi się o nich przypomni.

9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Niestety zabrakło mi kilku punktów.


 10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Pewnie, że tak. Nie wyobrażam sobie chodzić głodna pół dnia. Zwłaszcza, że jestem bardzo aktywna i potrzebuję regularnych posiłków.

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Matma. Nienawidzę jej.

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Pieszo. Mam bardzo blisko do szkoły. Właściwie zejdę z górki i już jestem w szkole.


 13. Zmieniasz buty w szkole?
Nie. Chyba, że na w-f.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Uwielbiam. To mój ulubiony przedmiot :)

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Czasami. Ale tylko za przyjaciółmi. Bo na pewno nie za nauką.


 Inspiracje zapożyczone ze strony  weheartit.com

W następnym poście pokażę wam co kupiłam do szkoły.

12 komentarzy:

  1. Prowadzę bloga o Natalii Oreiro, miło by mi było gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja?

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i urocze zdjęcia. ;))
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag jeszcze takiego nie spotkałam ;) bardzo miło się mi go czytało!

    U MNIE LINKOWANIE! WYSTARCZY KLIKNĄĆ W LINKI!
    BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA! ;) ZAPRASZAM! + MAŁY KONKURS
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post,ciekawy blog,podoba mi się :)obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie przepadam za matematyką ;) Świetny jest ten tag.

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :) .

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*