Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 16 sierpnia 2015

Toruń odkryty na nowo :)

Hej :)
Wróciłam już z Łeby. Było super i najchętniej bym to powtórzyła. Wyjazd bardzo udany. Pogoda była ok. Dwa dni były lekko deszczowe, ale tak to ok.

Biorę się wreszcie za nadrabianie blogowych zaległości. A jest ich mnóstwo. Posty będą się pojawiały dużo częściej, bo mam masę nowych pomysłów. I przed końcem wakacji chciałabym je zrealizować :) No i przede wszystkim nadrobić zaległości w czytaniu i komentowaniu waszych blogów.

Przed wyjazdem nie miałam czasu, żeby napisać post o Toruniu. Dlatego zanim pojawi się relacja z Łeby będzie relacja z wyjazdu do Torunia.

Toruń to jedno z moich ulubionych miast. Mam do niego około 50km. Bywam częściej czasami rzadziej. W tym roku nie aż tak często. Dlatego cieszę się z każdego wypadu.
Tym razem odkrywaliśmy Toruń na nowo. Byliśmy w  domu legend toruńskich, bunkrze przeciwlotniczym, krzywej wieży. Już od tylu lat tam jeździmy, a pierwszy raz byliśmy w tych miejscach. W sumie pojechaliśmy, żeby zobaczyć rekonstrukcję walk o zamek toruński. A mieliśmy tyle atrakcji. Super spędzony dzień. Sporo wrażeń.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam Toruń, byłam tam kiedyż ze szkołą na wycieczce. Toruńskie pierniczki to jedna z
    moich ulubionych atrakcji w tym mieście <3

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam spacery po starówce i bulwarach :)

      Usuń
  2. Ślicznie tam jest! Ja jeszcze nigdy niestety nie byłam w Toruniu :/
    ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam piękne<3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Chciałabym odwiedzić kiedyś jak najwięcej polskich dużych miast!:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ładnie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie, sama bym chciała uczestniczyc w takiej paradzie!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Musiałaś tam spędzić cudownie czas :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*