Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 10 września 2015

Back to school: Pomysły na drugie śniadanie #2

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejnym postem z serii "Back to school". Tym razem będą to pomysły na drugie śniadanie.

Staram się zdrowo odżywiać. Chociaż czasami wiadomo skuszę się na coś niezdrowego. Dużo trenuję. Mam sporo zajęć pozalekcyjnych dlatego śniadanie jest dla mnie bardzo ważne. Daje mi energię na większą część dnia. Poza tym ze mnie jest straszny głodomór :)

Mam dla was propozycję trzech pysznych śniadań.

#1
Sałatka owocowa. Możecie zrobić ją z owoców, które najbardziej lubicie. Moja jest z nektarynką, bananem, kiwi, mandarynką i borówkami. Do tego ciasteczka Belvita i obowiązkowo niegazowana woda.

#2
Jestem maniaczką sushi. Nie zawsze mam czas jeździć na sushi do Torunia. A robią tam najlepsze sushi na świecie. W te wakacje odkryłam całkiem dobre sushi z Lidla. Na śniadanie jest rewelacyjne. Daje sporą dawkę energii. Do tego banan, gdy mam więcej lekcji. No i obowiązkowo woda.

#3
Bułka z kotletem z piersi kurczaka. Jest to jedno z moich ulubionych śniadań. Proste, a bardzo sycące. Owoc też musi być. Dawka witaminy C jak najbardziej wskazana. Woda niegazowana też musi być :)


 Gdybyście mieli ochotę zobaczyć zeszłoroczne propozycje to zapraszam do kliknięcia w link Back to school: Pomysły na 2-gie śniadanie #1
 

32 komentarze:

  1. Ja mam juz dosc zwyklych kanapek, ciekawe propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły,super blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja jak dla mnie jest najlepsza! Skusiłaś mnie ją bardzo,więc z pewnością moje najbliższe drugie śniadanie tak będzie wyglądać . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 opcja strasznie mi się podoba ;d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje wspaniałe, ale druga zdecydowanie najlepsza, bo jeszcze nigdy nie jadłam sushi. Muszę spróbować! ^^

    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Gotowce z Lidla są spoko. Ale najlepiej spróbować sushi robionego na Twoich oczach.

      Usuń
  6. Świetne pomysły *.*
    Zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)

    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/09/dresslink-two-outfits.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły :)))

    Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu. http://fashionimpairment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. SUSHI !

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga -- -- -- --> http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ <-- -- -- ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy zestaw jest świetny! ♥

    http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html Bardzo proszę o kliknięcia!:) | Buziaczki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sushi jest cudowne!
    Też je kocham.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 śniadanie najlepsze <3

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--
    + Obserwuję i nie ukrywam, że liczę na to samo z Twojej strony ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*