Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 18 września 2015

Bella Skyway Festival 2015

Hej :)

Dziś przychodzę do was z jednym z zaległych postów wakacyjnych. No nazbierało się tego trochę :)

Na samo zakończenie wakacji wybraliśmy się z rodzicami i siostrą do Torunia. W tym roku naprawdę często tam jeździliśmy. Wszyscy uwielbiamy to piękne miasto. Dobrze się w nim czujemy.
W sumie to późno pojechaliśmy. Rodzice mieli jakieś tam swoje sprawy do załatwienia i dlatego byliśmy późnym popołudniem.
Najpierw pojechaliśmy na zakupy. Musiałam kupić sobie jakąś kurtkę na jesień i parę innych rzeczy. Wreszcie dojechaliśmy na starówkę :) Tym razem szliśmy z parkingu od innej strony. Kolejne nowe miejsca odkryte.


Byliśmy też w piernikowym miasteczku, żeby moja siostra mogła się wyszaleć. A przy okazji i my mieliśmy świetną zabawę. Wygłupy z tatą, gra w mini golfa. Potem z siostrą grałyśmy w warcaby szachami he he :)


Od kilku dni trwał w Toruniu festiwal Bella Skyway. Mieliśmy okazję podziwiać niektóre konstrukcje. Nie wszystkie, bo w sumie nie nastawialiśmy się jakoś konkretnie na oglądanie wszystkich atrakcji festiwalu. Największą atrakcją były rozstawione na starówce lampy. Wiem też, że były jakieś chmurki świetlne i zwierzaczki. No masa różnych rzeczy. Ale tego już nie widzieliśmy.

 
Byliście może kiedyś na Bella Skyway Festival?
Jak wam się podoba taka atrakcja?

35 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się te kolorowe
    lampy :) zrobiło się tak wakacyjnie, szkoda że lato
    się skończyło :<
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super to wszystko wygląda! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam, ale wygląda świetnie :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak pięknie! Jakoś nigdy mnie tam nie ciągnęło ale bardzo mnie zachęciłaś zdjęciami do odwiedzenia tego miasta :D
    Poklikasz u mnie? :)
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Toruń <3 Szkoda tylko, że ten festiwal trwa tak krótko.

      Usuń
  5. Nice post!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, pozdrawiam! :)

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia<3
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na takim festiwalu nigdy nie byłam ale chce bardzo, naprawde zazdroszcze

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo było naprawdę świetnie :)

      Usuń
  9. Wow ^^ takie piękne zdjęcia ;)
    widać że miło spędzony czas :)
    również obserwuję ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że się świetnie bawiłaś :) Nigdy nie byłam na takim festiwalu ;)
    Kurcze, zagrałabym sobie w mini golfa ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia. Nie miałam okazji być na takim festynie, ale widać, że świetnie się bawiłaś. Kocham Toruń! To miasto ma w sobie to coś. Uwielbiam też spędzać czas z rodziną, tak jak Ty. ;**
    Obserwujemy?

    Mój zwariowany świat: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nie byłam, te szachy sa super <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Chciałabym iść na coś takiego, śliczne widoki! A te maxi szachy są świetne :D

    Nowy Post!- Poklikasz w linki? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świeten foty:) Widać ze festiwal był udany :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*