Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 23 września 2015

Jesienny tag: I Love Fall

Hej :)


No i oficjalnie mamy jesień. Nie jest to moja najbardziej ulubiona pora roku. Ale mimo wszystko ma swój urok. Można bezkarnie siedzieć pod kocem, pić hektolitry gorącej herbaty i czytać książki jeśli tylko mamy czas. 
Lubię naszą złotą polską jesień. Wspaniałe tło do zdjęć.
Z tej okazji, że rozpoczęła się astronomiczna jesień mam dla was tag.  

1. Ulubiony produkt do ust na jesień? 
Truskawkowy eos

2. Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
Jesienią używam bezbarwnego lakieru do paznokci, bo w szkole nie można się malować

3. Ulubiony jesienny napój? 
Herbata cytrynowa z miodem. 


4. Ulubiona świeca zapachowa? 
Waniliowa

 
5. Ulubiony akcesoria jesienne w garderobie lub w domu?
W domu zdecydowanie świeczki i cieplutki koc.
 

6. Ulubiona zmiana w przyrodzie?
Kolorowe liście.


 
7. Ulubiony horror, film o duchach, film na Halloween? 
Harry Potter
 

8. Ulubiona jesienna potrawa? 
Spaghetti pomodoro.
 

9. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
Za czarownicę ze śpiącej królewny.

 
10.Ulubiony jesienny zapach? 
Rise Beyonce

11.Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
Koszule w czerwoną kratkę.
 

12. Ulubione muzyka na jesień?
Linkin Park, System of a down, Bednarek, Demi Lovato
 

13.Ulubiona stylizacja na jesień?
Parka, bluzy lub swetry, jeansy z wysokim stanem, czarne botki lub a'la timberlandy od Margaret
 

14.Ulubiona jesienna fryzura własna lub inspiracja?
Warkocze typu kłos, rozpuszczone, wysoka kitka.

 
 

15.Co lubię, a czego nie lubię w jesieni? 
Lubię wieczory. Ciepły koc, zapach świeczek i gorąca herbata. 
Nie lubię deszczu i że szybko robi się ciemno.

Inspiracje We Heart It 

Za co wy lubicie jesień? 

30 komentarzy:

  1. Waniliowe świeczki rządzą! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kolorowe liście jesienią! Ale fakt, za samą jesienią nie przepadam..
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za tą deszczową jesienią.

      Usuń
  3. Ja najbardziej lubię lato, ale gdy jesień jest ciepła i złota, jestem w stanie
    ją pokochać ;) świetny tag, uwielbiam zapachowe świeczki i widzę
    że nie tylko ja ;) ja lubię jesień za jej owoce, maliny jezyny i grzyby ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warkocze ^^ uwielbiam ;)
    ciekawe odpowiedzi :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie za swetry!;D Bardzo lubię takie posty;)
    Jesli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)
    +Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, jesień zaczęła się pełną parą. O dziwo, dzisiaj po raz pierwszy od kilku dni świeci słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie lubię jesieni, a deszczu to już szczególnie ;c
    Świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jesień kocham nad życie, mimo jesiennej depresji :)
    agx1a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi. Jesień nie jest moją ulubioną pora roku, ale lubię ją za kolorowe liści chyba najbardziej :D

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham jesień za te wszystkie złociste kolory, za liście spadające z drzew, za chłodną pogodę (niekoniecznie deszcz)

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również bardzo lubię jesień, jest taka magiczna :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. jesień zawsze dobrze mi się kojarzy z kocykiem i ciepłą herbatką pozdrawiam cieplutko :)
    http://fashionandginewrah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*