Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 3 września 2015

Pozytywny sierpień + InstaMix

Hej :)
Rozpoczął się kolejny miesiąc. Miesiąc nowych wyzwań, powrotu do szkolnej codzienności. Nie powiem żebym bardzo na niego wyczekiwała, ale w sumie fajnie wrócić w szkolne mury. Do przyjaciół i ulubionych nauczycieli.
Dzisiejszy post nie będzie o nowej codzienności. Będzie kolejnym podsumowaniem miesiąca.
Sierpień był naprawdę fajnym miesiącem. Bardzo dużo się działo. I chciałabym się z wami tym podzielić :)


  • Rodzinny wypad na kręgle.
  • Rodzinny wypad do Torunia. Poznawaliśmy legendy toruńskie. Przeżyliśmy nalot bombowy w bunkrze. Byliśmy na krzywej wierzy. Oglądaliśmy bitwę o zamek toruński.
  • Wypady nad jezioro.
  • Tygodniowy wyjazd nad morze do Łeby. 
  • Zakupy w Ikea i urządzanie pokoju. 
  • Czas spędzony z kuzynką Wiki
  • Wypad z siostrą do kina na Barbie i rockowe księżniczki :P
  • Kolejny wyjazd do Torunia. Tym razem spotkałam się z moją toruńską rodzinką :)
  • Czas spędzony z przyjaciółką z klasy.
  • Wypad z mamą na zakupy.
  • Spędzanie czasu z przyjaciółmi z osiedla.
  • Czas na czytanie książek.
  • Rockowe pożegnanie lata czyli Festiwal Lipa 2015
  • Trzeci już z kolei wypad do Torunia. Trochę zakupów i Bella Skyway
  • Sportowo też było. Rolki, rower, deska. Uwielbiam :)

❤Rodzinne kręgle ❤Obiad w Pizza Hut ❤Jedziemy do Torunia I znów obiad w Pizza Hut ❤Bitwa o zamek toruński ❤Nad jeziorem ❤Uzależniona od czytania

❤Nowe książeczki przyszły ❤Pierwszy dzień nad morzem ❤Shake oreo ❤Dom do góry nogami ❤Bubble Tea ❤Występ Indian z Peru ❤Ten shake jest uzależniający ❤Rejs statkiem piratów Denega

❤Czytam sobie na plaży ❤Zachód słońca ❤Mrożony jogurt z oreo ❤Piszemy po piasku ❤Smoothie ❤Zakupy z Pepco ❤Świetny dzień spędzony z kuzynką ❤Zakupy z Ikea

❤Gałki do biurka ❤Dobra książka i sushi dwie rzeczy, które uwielbiam ❤Wypad na zakupy ❤W kinie z młodszą siostrzyczką ❤Obiadowo w Pizza Hut ❤Selfie ❤Wspomnienia z Łeby ❤Wypad do Torunia

❤Selfie z chrzestnym ❤Pyszne lody ❤Selfie z chrzestnym w nowych czapeczkach z Cropp ❤Super spędzony dzień z przyjaciółką Karoliną ❤Wspomnienia z Łeby ❤No i kończę serię o Percym ❤Zbliża się Lipa ❤Taki mały wypad z Mimi

❤Zakupy na jesień ❤Lecimy na Lipę ❤Foto ze zwycięzcami Festiwalu Lipa 2015 ❤Takie cuda na Lipie wygrałam ❤Jedziemy do Torunia ❤He he standardowo obiad w Pizza Hut ❤Toruńskie zakupy ❤Wypad na rower


Tak mi minął sierpień.
A wam jak minął? Intensywnie czy leniwie? 
Zadowoleni jesteście z wakacji?

20 komentarzy:

  1. Zrób haul! i gdzie kupiłaś te buty? *-*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haul będzie tylko, że za jakiś czas. A buty kupiłam w Deichmannie

      Usuń
  2. Świetny mix zdjęć! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tamtym roku w Toruniu na wycieczce klasowej i bardzo mi się podobało w tym mieście :) Świetnie spędzony miesiąc!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wakacje minęły dość intensywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny mix! ;)
    Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix zdjęciowy :) cieszę się że pozytywnie spędziłaś sierpień :) obserwuje bo twój blog bardzo mi się podoba i będę zaglądać częściej :) zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix! Moje wakacje nie były tak pozytywne :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że sierpień był dla Ciebie cudownym miesiącem! Jak zawsze świetne podsumowanie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny mix :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*