Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 14 września 2015

Ulubieńcy lata i wakacji :)

Hej :)
Przez ostatnie miesiące nie było u mnie ulubieńców miesiąca. Jakoś tak nie miałam chęci ich robić. Za to dziś zrobię takie podsumowanie ulubieńców lata i wakacji. Wakacje już za nami. Ale astronomiczne lato nadal trwa, więc aż tak bardzo się nie spóźniłam :)

Jazda na rolkach, rowerze i desce.
Jestem typem sportowym i bez ruchu długo nie wytrzymam. Popołudniami gdy robiło się chłodniej bardzo często spędzałam aktywnie czas.

Wydarzenia:

Bitwa o zamek toruński.
Relację z tego dnia możecie znaleźć w poprzednich postach.

Festiwal Lipa 2015.
Uwielbiam ten festiwal i jestem na nim co roku. O nim też możecie poczytać w poprzednich postach.

Bella Skyway Festival 2015
Bardzo ciekawy festiwal. Pięknie było. Dużo wrażeń. W następnym poście znajdzie się relacja z tego widowiska.

Truskawki, czereśnie, maliny.
Ogólnie owoce uwielbiam, ale te szczególnie.

Sushi
Moje uzależnienie. 

Kawa mrożona

Shake oreo

Lody

Lakier do paznokci

Świeczki Ikea

Książki: Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy cała seria.
Uwielbiam czytać książki. To jedna z moich ulubionych serii. Bardzo mi się podobała i szczerze polecam.

Filmy: Szybcy i Wściekli cała seria.
Po prostu uwielbiam. Mogłabym oglądać na okrągło.

Gra: Harry Potter na kinekt

Piosenki:


A wy jakich mieliście ulubieńców lata i wakacji?


24 komentarze:

  1. Super ulubieńcy <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrożona kawa - pyyyyyycha! Fajnie, że aktywnie spędzasz czas, ja musze wreszcie ruszyć tyłek i zacząć coś robić :P
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi wakacyjni ulubieńcy to okulary przeciwsłoneczne i sezonowe owoce <3 no i nie wspominając o lodach hah

    Mogłabyś poklikać w linki? Będę bardzo wdzięczna :)

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/2015/09/dresslink-wish-list.html <--

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier do paznokci ma obłędny kolor! Też uwielbiam szybkich i wściekłych, Bednarek to spoko gość :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajni ulubieńcy :D Te festiwale brzmią ciekawie :) Ja również kocham sushi, w sumie dawno nie jadłam...
    Kamień z napisem love też dużo w te wakacje słuchałam, głównie dlatego, że wszędzie leciało ale szybko wpada do głowy ta piosenka i aż potem cały czas chce się śpiewać :D
    Fajni ulubieńcy, książek nie znam ale będę musiała przeczytać :D
    Pozdrawiam!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Festiwale były świetne. Cieszę się, że na tylu mogłam być :)

      Usuń
  6. Szybcy i wściekli :) uwielbiam ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentować nowe posty ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybcy i wściekli my love! Fajne zdjęcia, owoce mogłabym jeść na okrągło!
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetni ulubieńcy :)
    klikniesz u mnie w napisy KLIK?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam czytać książki, cała kolekcja na półce;)



    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybcy i Wściekli oraz mój kochany Percy! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*