Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 27 września 2015

Wakacyjne wspomnienia OOTD

Hej :)
Ostatnie dni są dla mnie bardzo pozytywne. A to dlatego, że tata przyjechał na urlop. Mamy go na cały tydzień w domu co cieszy mnie ogromnie, bo bardzo tęsknię za tatą. Każde chwile, które spędzamy razem są dla mnie wyjątkowe. I jak mam do wyboru spędzić czas z przyjaciółmi czy z tatą to wiadomo jaki będzie wybór. W tacie mam prawdziwego przyjaciela. 

W szkole też spoko. Tak jak sobie obiecałam w tym roku daję z siebie wszystko. Oceny już fajne wpadają, więc jestem zadowolona. Na plan nie narzekam, bo mam czas na naukę, treningi i nawet sporo wolnego czasu dla siebie. Dużo fajniej niż w zeszłym roku.

Dzisiejsze zdjęcia będą typowo wakacyjne. Bardzo mi się podobają, a nie miałam wcześniej okazji wam ich pokazać.
sukienka: house / torebka: cropp / okulary: sinsay

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*