Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 26 października 2015

Codzienność + Q&A

Hej :)
Znów mnie nie było przez jakiś czas. Ostatnio miałam sporo nauki. Tata był na kolejnym urlopie. Ostatnio miał sporo wolnego co bardzo mnie cieszy. Mogliśmy spędzić razem naprawdę dużo czasu. Porobić fajne rzeczy. Dziś niestety pojechał już do pracy. Ale nie smucę się, bo najprawdopodobniej przyjedzie za tydzień na kolejny tydzień wolnego.
U mnie ogólnie spoko. W szkole całkiem ok. Pomijając ostatnie dwa sprawdziany. Dużo nauki. Ale mam też czas na małe przyjemności. Była ostatnio u mnie przyjaciółka. Spędziłyśmy razem super popołudnie.
Byliśmy też na wycieczce szkolnej. Pojechaliśmy do teatru na "Małego księcia".
Powoli planuję też moją imprezę urodzinową. Już się jej nie mogę doczekać :)
Po dłuższej przerwie wróciłam na zajęcia taneczne. Cieszę się, że znów poza karate mam też taniec :)

Dziś mam też dla was pytania i odpowiedzi.

Jakie jest Twoje ulubione danie?
Spaghetti carbonara

Co sprawiło lub kto sprawił, że piszesz bloga?
Do pisania bloga namówiła mnie mama. Sama kiedyś pisała.
 
Miasto czy wieś i dlaczego?
Miasto. Więcej możliwości na fajne spędzanie czasu. I rozwijanie swoich pasji.
 
Co Cię najbardziej denerwuje ludziach?
Chamstwo, obgadywanie innych.
 
Ile godzin dziennie spędzasz przed komputerem?
Mało. Zwłaszcza ostatnio.
 
Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Z głowy. Czasami inspiruję się innymi blogami.

Jaki miesiąc najmniej lubisz?
Wrzesień, bo trzeba iść do szkoły.
 
Jakie - według Ciebie - cechy powinien posiadać prawdziwy przyjaciel?
Powinien być lojalny, wspierający, potrafiący mnie rozśmieszyć, 

Z jakich stron internetowych korzystasz najczęściej?
 blogger, zalukaj, cda, facebook

Opisz siebie jednym wyrazem...
Zwariowana
 
Czy lubisz pływać?
Uwielbiam :) 
 
Jakie zwierzęta lubisz? 
psy, konie, koty, wilki, sowy
 
 Bardziej chciałabyś pojechać do Chin czy Ameryki? Dlaczego?Ameryki. Chciałabym spotkać się z rodziną. Zobaczyć miejsca, w których byli babcia i dziadek.

Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Chciałabym zostać weterynarzem.
 
Ulubiona część garderoby? 
Sukienki

Leginsy galaxy: Tak czy Nie?
 Tak

Wymarzona podróż. Dokąd i dlaczego?
Chciałabym pojechać do Szwecji. Przede wszystkim spotkać się z rodziną. Ale przede wszystkim zobaczyć piękne miejsca. 

Odżywiasz się zdrowo?
 Tak. Chociaż czasami mam małe grzeszki.

Jaka forma sportu najbardziej Ci odpowiada?
Najbardziej lubię ćwiczenia siłowe, jakieś walki i tego typu rzeczy.
 
Malujesz się?
Jeśli chodzi o pełny makijaż to nie. Czasami używam kremu bb, błyszczyka, odżywki do rzęs.

Lubisz malować paznokcie?
Tak, ale nie mam za bardzo kiedy. Bo w szkole nie możemy mieć pomalowanych paznokci.

Jesteś pesymistką czy optymistką?
Zdecydowanie optymistką.

Ulubiony sklep z ubraniami?
Cropp, House, Sinsay, Tally Weijl

Jakich Youtoberów oglądasz? 
Alex Mandostyle 
Banshee
  Bethany Mota
  littlemooonster96

Ulubione kwiaty?
Tulipany

Ulubiony szkolny przedmiot?
w-f, przyroda
 
 Ulubiony zespół muzyczny?
Linkin Park, System of a down, Metallica

Co najbardziej cenisz w ludziach?
Niesienie pomocy innym.

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię spędzać czas z przyjaciółmi, słuchać muzyki, czytać dobrą książkę, oglądać fajne filmy.

Ulubiony film?
Piraci z Karaibów.

Ulubiony sport?
karate, bieganie, jazda na rowerze, rolkach, desce.

Największe marzenie?
Być na koncertach moich ulubionych zespołów.

Jak długo prowadzisz bloga?
W grudniu miną dwa lata.

 Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Głównie rock i metal. Ale słucham też popu.

Jakie książki lubisz czytać? 
Najbardziej lubię czytać książki przygodowe w klimatach fantasy.

Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Seria "Percy Jackson i bogowie olimpijscy."

Czy jesteś wrażliwą osobą?
Tak. 

Co Ci się w Tobie podoba?
Z wyglądu najbardziej podobają mi się moje oczy i nogi.
 Z charakteru podoba mi się to, że jestem przyjacielska i szybko potrafię nawiązać nowe znajomości.

A czego w sobie nie lubisz?
Z wyglądu nie lubię w sobie mojego nosa.
 Z charakteru nie lubię w sobie tego, że ufam niewłaściwym osobom.  

Jaki masz znak zodiaku?
Skorpion
 


 Część pytań pochodzi z LBA z tych blogów.
 http://second-nataly.blogspot.com/
http://50twarzyjulii.blogspot.com/
 http://fashionimpairment.blogspot.com/

środa, 7 października 2015

Haul - Ikea

Hej :)
Dziś przychodzę do was z postem, który planowałam właściwie od sierpnia. Wcześniej nie miałam okazji go dodać, bo albo nie miałam czasu na bloga. Albo po prostu inne posty były ważniejsze.

Wracają w wakacje z Łeby obowiązkowo musieliśmy pojechać do Ikea w Gdańsku. Po remoncie chciałam kupić kilka fajnych dodatków do mojego pokoju. No i zaopatrzyć się w świeczki, które po prostu uwielbiam.
Wreszcie kupiłam lusterko, które od bardzo dawna mi się podobało. Świeczki tak jak wspominałam wcześniej. Sztuczne kwiaty. Bo na dbanie o te żywe nie za bardzo mam czas. Albo zapomnę je podlać. Dlatego wzięłam też kaktusy, które strasznie mi się podobały. No i można je podlewać raz na jakiś czas. Dokupiłam też osłonki na kwiaty. Kosz na papiery i organizery. Talerzyki pod świeczki, które idealnie pasują do moich dużych świeczek.


Lampion kupiłam w Łebie. Bardzo mi się spodobał. Chciałam mieć jakąś niebanalną pamiątkę z wakacji. Idealnie będzie pasował do letniego wystroju.

Jakie rzeczy najbardziej lubicie kupować w Ikea?

poniedziałek, 5 października 2015

Pozytywny wrzesień + InstaMix

Hej :)
Wrzesień minął mi bardzo fajnie. Sporo się działo ciekawych rzeczy. Na pewno było bardzo aktywnie.
Tata był na urlopie i nie miałam za bardzo czasu na bloga. Za to świetnie spędzałam czas z bliskimi. Co jest dla mnie najważniejsze :)

Dziś kolejne podsumowanie miesiąca połączone z instagramowym mixem.

  • Powrót na treningi karate.
  • OldFest Festiwal 2015
  • Czas spędzony z rodzinką z Torunia.
  • Świetny dzień spędzony z przyjaciółką Olą.
  • Rajd rowerowy.
  • Urlop taty.
  • Wypad na sushi do Torunia.
  • Urządzanie pokoju.

❤Kalendarz na nowy rok szkolny i Minionek ❤Maliny z ogrodu ❤Koniec wakacji, czas do szkoły ❤Miłe popołudnie z książką ❤Pierwszy dzień lekcji ❤Spacer ❤Takie pyszne zakupy ❤Poranek z książką  
 
 
❤OldFest 2015 ❤Biedronka rządzi ❤Wieczór z książką ❤Uśmiech ❤Miłe popołudnie z dobrą książką i gorącą herbatą ❤W moim pokoju robi się coraz przytulniej ❤Niedzielny spacer ❤Moja słodka lubi się przytulać i spać na mojej nodze 


❤Pyszności z ogródka ❤Spacer ❤Z przyjaciółką Olą ❤Dzień dobry ❤Takie małe zakupy ❤Niedzielne wypieki ❤Czas na lekturę ❤Fantaselfie
 
 
❤Jesienny nastrój ❤Rajd rowerowy ❤Jesienne zakupy z mamą ❤Z tatą skręcamy moją nocną szafkę ❤Małe książkowe zakupy ❤Kolacja w Domu Sushi ❤Z siostrzyczką na sushi ❤Bo mimo, że mnie czasami strasznie wkurza to kocham ją najmocniej na świecie



Jak wam minął wrzesień?