Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 5 października 2015

Pozytywny wrzesień + InstaMix

Hej :)
Wrzesień minął mi bardzo fajnie. Sporo się działo ciekawych rzeczy. Na pewno było bardzo aktywnie.
Tata był na urlopie i nie miałam za bardzo czasu na bloga. Za to świetnie spędzałam czas z bliskimi. Co jest dla mnie najważniejsze :)

Dziś kolejne podsumowanie miesiąca połączone z instagramowym mixem.

  • Powrót na treningi karate.
  • OldFest Festiwal 2015
  • Czas spędzony z rodzinką z Torunia.
  • Świetny dzień spędzony z przyjaciółką Olą.
  • Rajd rowerowy.
  • Urlop taty.
  • Wypad na sushi do Torunia.
  • Urządzanie pokoju.

❤Kalendarz na nowy rok szkolny i Minionek ❤Maliny z ogrodu ❤Koniec wakacji, czas do szkoły ❤Miłe popołudnie z książką ❤Pierwszy dzień lekcji ❤Spacer ❤Takie pyszne zakupy ❤Poranek z książką  
 
 
❤OldFest 2015 ❤Biedronka rządzi ❤Wieczór z książką ❤Uśmiech ❤Miłe popołudnie z dobrą książką i gorącą herbatą ❤W moim pokoju robi się coraz przytulniej ❤Niedzielny spacer ❤Moja słodka lubi się przytulać i spać na mojej nodze 


❤Pyszności z ogródka ❤Spacer ❤Z przyjaciółką Olą ❤Dzień dobry ❤Takie małe zakupy ❤Niedzielne wypieki ❤Czas na lekturę ❤Fantaselfie
 
 
❤Jesienny nastrój ❤Rajd rowerowy ❤Jesienne zakupy z mamą ❤Z tatą skręcamy moją nocną szafkę ❤Małe książkowe zakupy ❤Kolacja w Domu Sushi ❤Z siostrzyczką na sushi ❤Bo mimo, że mnie czasami strasznie wkurza to kocham ją najmocniej na świecie



Jak wam minął wrzesień?

10 komentarzy:

  1. Fajny mix zdjęć ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :D
    Mi minął spoko :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dużo się działo. I o to chodzi ^^ Nie ma czasu na nudę.
    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojej imprezy 18-stkowej!
    Pozdrawiam www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ale ładne zdjęcia!
    Właściwie to wrzesień był bardzo intensywny dla mnie.
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*