Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 13 listopada 2015

Jesienny haul

Hej :)
Wreszcie mamy weekend :) Dziś tak na szybko mam dla was nowego posta, z którym zbierałam się już od dłuższego czasu. Ale zawsze coś przeszkadzało, żeby go opublikować. Chyba musiał doczekać się swojego czasu :)
Rzeczy kupowałam w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Króluje oczywiście Cropp. Mój ulubiony sklep. W Tally Weijl kupiłam świetną parkę na jesień-zimę, w której jestem po prostu zakochana :) W Orsay dostałam też świetne spodnie z wysokim stanem. No, ale moim ulubieńcem są buty z Deichmanna. Z resztą sami zobaczcie :)

 Tally Weijl

Cropp

Orsay
 
Deichmann by Margaret


Fajnego weekendu wam życzę :)
Mój zapowiada się imprezowo :)

18 komentarzy:

  1. Na prawdę świetne rzeczy! Szczególnie podoba mi się pierwsza kurtka i dwie ostatnie bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ubrania! Mi się najardziej podoba ta kurtka z croop'a. Miłego weekendu!
    aweja-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula, buty i wszystkie bluzy są genialne! :D

    Zapraszam do mnie: http://natoosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny haul! Udało Ci się zakupić naprawdę świetne rzeczy :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ciuszki <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy sie o pierwszą współpracę :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana w parce moro <3 JEST IDEALNA, na pewno będziesz sie wyróżniac, ja jeszcze nigdzie takiej nie widzialam/K

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuchy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy i śliczne te buty, ale szkoda, że nie pokazałaś tego na sobie :/
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*