Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 29 listopada 2015

Pozytywny listopad + InstaMix

Hej :)
Jak co miesiąc mam dla was kolejne pozytywne podsumowanie.
Listopad był dla mnie mega świetnym miesiącem. A to wszystko przez moje urodziny :) Dużo czasu spędzanego z bliskimi i przyjaciółmi. Pomimo strasznie ponurej pogody. Ciągłego deszczu było naprawdę super :) Jak tylko mogłam umilałam sobie czas książką, paleniem wosków i gorącą herbatą

Z resztą poczytajcie i zobaczcie sami jak było.

  • Mini przedstawienie, które robiliśmy na j.polski. Było ciężko to wszystko ogarnąć, ale największą radością była 6, którą za nie dostaliśmy :)
  • Urodzinowy dzień, który spędziłam z rodzicami jeszcze przed moimi faktycznymi urodzinami. I mega świetny, wymarzony prezent.
  • Moje urodziny, które spędziłam z prababcią, babcią, mamą i siostrą.
  • Wypad z mamą na zakupy.
  • Impreza urodzinowa z przyjaciółkami.
  • Zostanie ambasadorką goodies.pl
  • Dostałam nowy tv od babci
  • Przygotowania do zawodów karate.
  • Wypad z rodzicami do kina na "Listy do M 2" 
  • Super popołudnie spędzone z Martą 

 ❤Mini wieża, prezent urodzinowy od rodziców  ❤Moja ulubiona świeczka z Bolsius  ❤Małe zakupy w Pepco  ❤Urodzinowo  ❤Urodzinowy bukiet od taty  ❤Prezenty urodzinowe od prababci, babci i siostry  ❤Z siostrzyczką  ❤Zakupy z mamą
 
 
 ❤Przygotowania do imprezy urodzinowej  ❤Impreza urodzinowa z moimi przyjaciółkami  ❤Prezenty urodzinowe od przyjaciółki  ❤Woski Yankee Candle z goodies.pl  ❤Znów zaopatrzyłam się w ulubione lody  ❤Taka sobie ja  ❤Rodzinny wypad do kina na Listy do M 
 
 
❤Przedświąteczne zakupy z mamą  ❤Moja kochana pilnuje mnie jak odrabiam lekcje  ❤Super popołudnie spędzone z przyjaciółką  ❤Świąteczna nutella 

Zapraszam na mój INSTAGRAM Klik
 
Jak wam minął listopad?
 

18 komentarzy:

  1. Mi minął bardzo fajnie, wydarzyło się sporo fajnych rzeczy :)

    Zapraszam do mnie! :) ---> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny mix :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ogladac zdjecia u Cb ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty podsumowujące ze zdjęciami.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamierzałam kupić tą pidżamę z Pepco, jest śliczna <3
    Obserwujemy ?
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w listopadzie też wydarzyło się dużo rzeczy. Świetne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie , pozytywnie ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow sporo tych wosków :D fajny miks zdjeć :) mii listopad minął bardzo szybko i spokojnie :D
    kochana mam prosbe klikniesz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html brakuje mi jeszcze 20 wejsć :(
    bede mega wdzieczna:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mix zdjęć :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*