Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 3 listopada 2015

Pozytywny październik + InstaMix

Hej :)
W październiku sporo się działo. Różne wyjazdy czy wycieczki. Bardzo dużo nauki, ale efekty tego są i jestem bardzo szczęśliwa. W październiku spędziłam też bardzo dużo czasu z tatą, bo miał dwa urlopy. Nawet nie macie pojęcia jaka to dla mnie radość spędzać tyle czasu z tatą, którego nie ma na co dzień w domu, bo bardzo daleko pracuje. Cieszę się każdą chwilą z nim spędzoną :)

Dziś mam dla was takie miesięczne podsumowanie . No i jak zawsze jako dodatek mały InstaMix :)



  • Szóstka z matematyki. Z matematyką jakoś szczególnie się nie lubimy. Ale odkąd zmieniono nam panią. Zaczęłam lubić matmę. Chętniej się do niej przykładam. I udało się mieć dużo lepsze oceny niż w poprzednim roku.
  • Wreszcie mam meble w moim pokoju. Robi się w nim przytulniej.
  • Super spędzony dzień z Niną.
  • Tata w połowie października przyjechał na urlop. Taki nieplanowany. Spędziliśmy razem wspaniały tydzień. 
  • Rodzinny wypad do kina na "Hotel Transylwania 2".
  • Klasowa wycieczka do teatru na "Mały Książę"
  • Super popołudnie spędzone z Zosią.
  • Rodzinny wypad do kina na "Piotruś. Wyprawa do Nibylandii".
  • Super spędzone popołudnie z Martą.
  • Tata przyjechał na kolejny urlop.
  • Rodzinne Halloween 
 
 
 ❤Selfie ❤Mój nowy pokój ❤Zakupy z Pepco ❤Wschód słońca ❤Akcja zbierania kasztanów na pokarm dla leśnych zwierząt ❤Popołudnie z książką ❤Flicka pilnuje kasztanów ❤Pierwszy śnieg


❤Zakupy z Biedronki i Pepco ❤Jesienno - zimowe zakupy z Lidla ❤Wypad do kina na "Hotel Transylwania 2" ❤Wycieczka do teatru na "Mały Książę" ❤Spotkanie z Zosią ❤Do kolekcji dołączył jelonek ❤Wypad do kina na "Piotruś. Wyprawa do Nibylandii ❤Idziemy na zakupy


❤Idealna parka ❤Zakupy z Pepco i Rossmanna ❤Popołudnie u Marty ❤Halloween
     
    Jak wam minął październik?
     

12 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :D fajnie, że widziałas się tyle z tatą, ja widzę mojego codziennie i czasem mam go juz dosyć :D
    U mnie recenzja super książki! ;) ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym bardzo chciała widzieć mojego codziennie :)

      Usuń
  3. Mi październik minął tak szybko że hoho!
    Fajne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Mój blog, zapraszam- klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Te poduszki są świetne! U mnie niestety jakoś październik bez szału specjalnie :/
    Bardzo fajny mix :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix zdjęć :) Mi październik minął niestety bardzo źle . :/
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że listopad jest o wiele fajniejszy

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*