Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 27 listopada 2015

Ulubieńcy jesieni

Hej :)
 Dziś przychodzę do was z ulubieńcami jesieni. Jakoś nie mogłam się zebrać, żeby co miesiąc przygotowywać ulubieńców. Dlatego postanowiłam zrobić małe, jesienne podsumowanie :)


Krem do rąk Dove
Uwielbiam go. Pięknie pachnie i bardzo dobrze nawilża.

 Balsam do ust Eos
Zapach i smak może nie jest jesienny, ale Eos idealnie sprawdził się nawilżając moje usta.

Perfumy Katy Perry
Moje ulubione perfumy. Każdy z zapachów uwielbiam.

Świeczka z Bolsius Cinnamon Apple

Woski Yankee Candle

Wszystkie części "Piraci z Karaibów"

Płyty Linkin Park "Minutes to Midnight", "Hybrid Theory"

Aktor Johny Depp

Listy do M obydwie części

Pizza

Herbata Lipton z pomarańczą i mandarynką

Mój pokój
Mogłabym spędzać w nim całe dnie. Odkąd mam nowy pokój to spędzam w nim najwięcej swojego wolnego czasu. Do tego książka, gorąca herbata, zapalone świeczki czy woski i jest idealnie :)

A wy jakich macie ulubieńców jesieni?

11 komentarzy:

  1. Moim największym ulubieńcem jesieni jest ciepły kocyk i kubek kakao.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny pokój :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam ulubieńcy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! W 100% odwdzięczam się
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny pokój!
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie śliczny masz pokój :) Wiesz niedawno kupiłam też świeczkę zapachową ale gdy się paliła 1 h to zapach który unosił się w pokoju był duszący i raczej czuć troche było plastik..czy te świeczki z Bolsius są dobre i jak z zapachem ?:)

    Ps. jak na razie ogladałam " Listy do M " tylko pierwsza część i jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*