Moje perypetie

Moje perypetie

poniedziałek, 23 listopada 2015

Woski Yankee Candle #1

Hej :)
Jak pewnie już zauważyliście to jedną z moich manii są świeczki. Uwielbiam je palić zwłaszcza jesienią i zimą. Mam ich niezłą kolekcję. Zawsze chciałam kupić sobie świeczki Yankee Candle, ale ich cena nie jest najtańsza. Nie chciałam kupować w ciemno, nie znając zapachu. Dlatego postanowiłam spróbować wosków. Jak na pierwsze zakupy to mnie trochę poniosło, bo kupiłam ich aż 15. No, ale chciałam wypróbować zapachy, których opis podobał mi się najbardziej. Zmówiłam je na stronie goodies.pl którą odkryłam poszukując sklepu sprzedającego produkty Yankee Candle. Wybór na ich stronie jest ogromny.


Chciałabym wam pokazać te woski, które już paliłam. Na sam początek wybierałam te zapachy, które najmniej mi się podobały wąchając je jeszcze w opakowaniu. Ku mojemu zaskoczeniu po zapaleniu ich zapachy okazały się bardzo przyjemne. I każdy mi się podoba.

Fireside Treats
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: opiekane pianki.

 Gingerbread Maple
  Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciastka piernikowego z kremem klonowym.

 Shea Butter
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: masło shea.

 Snow in Love
Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: drzewa iglaste, paczula.

 Tak jak na początku nie do końca mi te zapachy pasowały, Tak po zapaleniu ich zmieniłam całkowicie zdanie i do każdego z nich na pewno wrócę.

 Mieliście styczność z woskami Yankee Candle?
 Jeśli tak to jakie zapachy polecacie?

16 komentarzy:

  1. Opiekane pianki <3 jej niesamowite chociaż nie mogę wyobrazić sobie
    tego zapachu, pomimo tego że pieczone pianki jem często :D
    widać że kochasz te woski, masz bardzo ładną kolekcję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie pachną i zapach bardzo długo utrzymywał się w pokoju :)
      Buziaki :-***

      Usuń
  2. Aktualnie mam jeden Strawberry i kilka wosków z hurtowni wosków. jednak przyznam szczezrze że wole Yankee Candle i niedługo zakupie kilka wosków :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski z Yankee są mega. U mnie bardzo długo utrzymuje się ich zapach :)

      Usuń
  3. Ojej większość z nich to już takie klimaty świąteczne, ja chyba też się muszę zaopatrzyć w jakieś świeczki z Yankee Candle.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczkę też już mam, ale jeszcze jej nie paliłam :)

      Usuń
  4. od dawna planuję kupić kominek, muszę poszukać w necie bo chcę wypróbować te woski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna sprawa. Ja się już w nich zakochałam. Najbardziej polecam zapachy Vanilla Bourbon, Berry Trifle i Red Apple Wreath jeszcze ich nie paliłam, ale same w sobie pachną sudownie.

      Usuń
  5. oooo muszą pachnąć świetnie, od dawna mam chęć wypróbować woski z tej firmy :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam zapachy Vanilla Bourbon, Berry Trifle i Red Apple Wreath jeszcze ich nie paliłam, ale same w sobie pachną cudownie.

      Usuń
  6. Wiele razy słyszałam o tych woskach a nadal nie kupiłam:/

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są naprawdę świetne. Wybór też jest ogromny. Każdy znajdzie swój ulubiony zapach.

      Usuń
  7. Jeszcze nie miałam styczności z tą marka, ale wiele dobrego słyszałam o tych woskach i wszyscy, którzy je mieli byli zadowoleni :) Trochę właśnie obawiałam się, że kupię zapach, który mi się nie spodoba i zwyczajnie pieniądze zmarnowane. Niestety szukałam u mnie w mieście wosków z tej marki, ale nigdzie nie mogłam znaleźć, dlatego zakup przez internet nie bardzo mi się podobał. Po przeczytaniu twojej recenzji chyba jednak się zdecyduję na zamówienie kilku, bo skoro wszystkie pachną w miarę dobrze to nie mam czego się obawiać :)
    Zapraszam Cię również do mnie na bloga, gdzie piszę opowiadanie :) Jeśli dodasz się do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam,
    NightHunter
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy znajdzie zapach, który będzie mu się podobał, bo wybór jest ogromny. Moich ulubionych w tym poście nie ma, ale z tych czterech poleciłabym dwa pierwsze.

      Usuń
  8. Muszę je w końcu kupić ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*