Moje perypetie

Moje perypetie

środa, 2 grudnia 2015

Drugie urodziny bloga + Konkurs

Hej :)
Dziś mijają dwa lata odkąd piszę bloga. Przez ostatni rok sporo się u mnie zmieniło. Podziało się dużo fajnych rzeczy, ale też i bardzo smutnych. Blog coraz bardziej się rozwija. Może nie mam jakiejś super ogromnej liczby obserwatorów. Ale najbardziej cieszy mnie to, że mam grono stałych czytelników. Fajnie jest do was pisać, odwiedzać was. Z tą moją aktywnością ostatnio nie było super, ale nadrabiam, nadrabiam :)

Ogromnie się cieszę, że już mamy grudzień. Powoli zaczynamy przygotowania świąteczne. Ozdabianie pokoju, pieczenie pierniczków, więcej wolnego czasu.

Z tej okazji, że to już drugie urodzinki bloga mam dla was taki mini konkurs. Będzie on trwał od dziś do 13.12.2015 do godziny 20:00. Chciałabym, żeby nagroda dotarła do zwycięzcy jeszcze przed świętami.

Do wygrania są dwa woski Yankee Candel, lakier do paznokci Wibo, balsam do ust Nivea i coś słodkiego


Aby wziąć udział w konkursie musicie: 

Zaobserwować mój blog
Zaobserować mój instagram Klik (to dodatkowy głos)
 W komentarzu podać mail i napisać z jakich kont obserwujesz.

Aby konkurs się odbył musi w nim wziąć udział minimum 20 osób.

Dziękuję, że ze mną jesteście :-*
Powodzenia w konkursie :)

18 komentarzy:

  1. Dla samych gwiazdek udzial wezme ^^ uwielbiam ^^
    Wiec na blogu obserwuje jako Nika;P
    Na instagramie jako netia223
    Email netia223@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  2. Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu i kolejnych 100 lat.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :D
    werksa na instagramie
    weronika.rzymska@outlook.com
    obserwuje jako Weronika R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  4. Na blogu obserwuję jako Remigiusz Czyżewski
    email: remekczyz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  5. Kolejnych wspaniałych lat w dalszym blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bloga prowadzę stosunkowo krótko, ponad miesiąc :)
    Tobie życzę długich lat blogowania oraz pomysłów na kolejne posty!
    Fakt, faktem, że bywają te lepsze i te gorsze dni, ale ważne żeby się nie poddawać!
    Biorę udział w konkursie:
    https://www.instagram.com/pati_ix/
    E-mail: pati819@interia.eu (częściej korzystam z tego) :)
    Blog: http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  7. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dwóch lat prowadzenia bloga i życzę dalszych sukcesów kochana! :* Pisz dalej, bo wychodzi Ci to świetnie i naprawdę miło czyta się Twojego bloga :3 nigdy się nie poddawaj! <3
    Biorę udział:
    Instagram: https://www.instagram.com/olciaaaaaq/
    E-mail: morella350@gmail.com
    Blog: http://olamyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Fajnie, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję Ci 2 lat pisania bloga, naprade robisz to świetnie! Widać że to co piszesz jest przemyślane, dokładne i bardzo ciekawe.
    Twoje pomysły na posty są świetne! Jescze raz serdecznie gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów:)))

    Instagram: chooocolate69
    Blog: Klaudia Kłutkowska
    E-mail: klaudia.klutkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) super, że bierzesz udział w konkursie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*