Moje perypetie

Moje perypetie

czwartek, 3 grudnia 2015

List do Mikołaja :)

Hej :)
Tradycyjnie jak w poprzednim roku przychodzę do was z bardzo typowym postem jak na tą porę roku. A mianowicie będzie to List do Mikołaja czy jak inni wolą Christmas Wishlist :)

W mojej rodzinie to taka nasza tradycja. Nawet mama piszę swój list hehe :) Lubimy celebrować różne okazje. A święta to jest u nas szczególny czas.

W tym roku lista nie jest szczególnie długa. Ale na pewno marzą mi się w tym roku raczej drogie rzeczy. Wszystkie na pewno by się przydały. Ale wiem, że to raczej nie do zrealizowania. No, ale pomarzyć zawsze można :)

Przydałby mi się nowy laptop. Mój obecny kupiłam sobie sama w większości uzbierany z kieszonkowego i stypendium sportowego.Nie jest jakiś bardzo stary, ale nowy by się przydał. Za to mój przejęłaby pewnie moja młodsza siostrzyczka :)


Drukarka też by się przydała, bo coraz częściej potrzebuję coś wydrukować do szkoły.


Marzą mi się dwie płyty Linkin Park


Jakieś fajne gry na Xbox


No i ulubione filmy


A co wy chcielibyście znaleźć pod choinką?

Przypominam o konkursie u mnie na blogu Konkurs KLIK

10 komentarzy:

  1. Trudno mi powiedzieć, co bym chciała dostać. Może jakąś ciekawą książkę, płytę, torebkę? :) Nic wielkiego raczej.
    Pozdrawiam!

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wszyscy nawet dorośli dalej piszecie listy do świętego mikołaja. Bardzo fajna sprawa.

    Zapraszam do mnie.
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice lubią podtrzymywać takie tradycje. Święta są wtedy o wiele fajniejsze :)

      Usuń
  3. Pomyslowy post :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja mam ich na razie tyle, że nie nadążam czytać :)

      Usuń
  5. Fajny wpis, a co ja chciałabym dostać pod choinkę?
    to już zostawię dla siebie :)
    Miłego dnia, zapraszam do mnie !
    http://feellikeyoudo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*