Moje perypetie

Moje perypetie

sobota, 5 grudnia 2015

Świeczka Yankee Candle #2

Hej :)
Jakiś tydzień temu zostałam ambasadorką sklepu goodies.pl Jak wiecie miałam swoje zdanie co do współpracy z różnymi sklepami. Najzwyczajniej w świecie nie chciałam ich podejmować. Miałam już kilka razy propozycję od sklepów z ubraniami, ale z nich rezygnowałam. Nawet nie dowiadując się faktycznych zasad współpracy. Widywałam jak to wygląda na innych blogach. I nie podobało mi się to. A na siłę nie mam zamiaru nic robić.

Ze sklepem goodies.pl było zupełnie inaczej. To ja chciałam zostać ich ambasadorką. Kupiłam wcześniej od nich dosyć sporo wosków. I zachwyciło mnie podejście. Mega szybka przesyłka. Naprawdę szybka, bo jeszcze się z taką nie spotkałam zwłaszcza zamawiając rzeczy przez zwykłą pocztę, a nie kuriera. Paczka nadana rano, była u mnie tego samego dnia po południu. Biorąc pod uwagę te wszystkie fajne rzeczy postanowiłam spróbować swoich sił. Jest mi niezmiernie miło, że się udało. Jestem bardzo podekscytowana :)

Opiniami, którymi się z wami dzielę dotyczą zakupów jeszcze sprzed podjęcia współpracy. 
I dziś chciałabym pokazać wam świeczkę, która przyszła do mnie w drugim zamówieniu. W pierwszym zamawiałam wosk o tym zapachu. W drugim zamówiłam już świeczkę zwłaszcza, że zapach bardzo mi się spodobał. No i w listopadzie promocja się trafiła -20% 
 Zamówiłam sobie duży słoik świątecznego zapachu
 
 Duży słój z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo ścięte drzewo sosnowe w połączeniu z cierpkością żurawiny.


Jest to idealny zapach na grudzień. Przypominający świąteczne drzewko. Od razu myśli się o świętach i choince. Świeczkę palę codziennie od początku grudnia.Zapach długo utrzymuje się już po wygaszeniu świeczki. Tak samo bardzo szybko jest wyczuwalny po jej zapaleniu. I faktycznie nie wypala się tak szybko jak zwykłe, zapachowe świeczki.

W grudniu możecie zamówić dwa zapachy Icicles oraz Season of Peace też -20% Zapachy miesiąca

22 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam świeczek z tej firmy :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect and wonderful! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi cudownie pachnieć. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Naprawdę mogę go polecić :) I nie dlatego, że jestem ambasadorką. Po prostu uważam, że jest najlepszy.

      Usuń
  5. Bardzo dużo słyszałam o tych świeczkach :D
    Myśle właśnie nad kupnem ale jeszcze nie jestem do końca pewna :)

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jesteś pewna co do zapachu to polecam wypróbować najpierw woski. Wtedy można przetestować różne zapachy i wybrać ten, który naprawdę się podoba. Ja tak robię :)

      Usuń
  6. Zamierzam się z zakupem jakiegoś zapachu ;) Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie miałam tych świeczek, zapach musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle jestem zakochana w zapachach Yankee Candle :)

      Usuń
  8. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu sobie kupić jakąś świeczkę yankee candle :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapach Tarte Tatin ostatnio palę wosk o tym zapachu i jest mega :)

      Usuń
  10. Uwielbiam tą firmę i moja kolekcja mam nadzieje szybko się powiększy :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*