Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 18 grudnia 2015

Woski Yankee Candle #3

Hej :)
Dziś przychodzę do was z kolejną recenzją. Tym razem nie będzie to świeca, a woski Yankee Candle zamówione w sklepie goodies.pl .
Wypaliłam ich kolejne cztery dlatego mogę podzielić się z wami opiniami o nich.




Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: wata cukrowa, płatki kwiatów oraz kremowa wanilia.

Dla mnie to słodki przyjemny zapach. Na pewno jeszcze go kupię


Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.

Jego opis bardzo przypomina moje odczucia. Słodki jabłkowy zapach z niewielką ilością cynamonu. Przypomina zapach świeżo upieczonego jabłecznika. Nie jest jednak tak dusząco intensywny jak te jaśniejsze woski z poprzedniej recenzji. Jest to lekki, świeży zapach. Bardzo długo wyczuwalny. Z wosków, które do tej pory paliłam ten jest nr.1


Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.

Dla mnie jest to zapach bardziej męski, intensywny. Kokos jest wyczuwalny, ale jednak całościowo pachnie inaczej. Na pewno nie przypomina zapachu wiórek kokosowych. Bardzo ładny zapach. Na pewno będę do niego wracać.


Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czerwone jabłka, orzechy, cynamon oraz syrop klonowy.

 Niby podobny do Tarte Tatin. Ale inny. Mniej intensywny. Świeże jabłko jakby bardziej wyczuwalne. Słodki, ale nie duszący. 

Co sądzicie o tych woskach?
Mieliście z nimi styczność? Czy tylko o nich słyszeliście?

6 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam z nimi współpracę! Cudownie pachną.


    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko o nich słyszałam, ale coraz bardziej kuszę się na ich zakup :)
    Ciekawy post! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu zakupić sobie jakiś wosk z yc :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*