Moje perypetie

Moje perypetie

wtorek, 19 stycznia 2016

Ferie #1 Weekend

Hej :)
Moje ferie zaczęły się już w piątek. W czwartek mieliśmy szkolną choinkę, która późno się skończyła. Większością ustaliliśmy, że piątek sobie odpuszczamy i nie przychodzimy do szkoły..

Poszłam sobie z Flicką na spacer. Wybiegałyśmy się obie he he :) Znów śnieg zaczął padać. Super na same ferie :)
Ogólnie resztę dnia spędziłam na sprzątaniu mojego pokoju. Nauce. Tak nauce. Postanowiłam sobie, że w ferie w każdej wolniejszej chwili pouczę się dodatkowo.
Trochę się porozciągałam. Czyli spełniam swoje noworoczne postanowienie.
Zrobiłam też sama kartkę urodzinową dla mojej przyjaciółki. Lubię robić sama takie rzeczy. Po co kupować gotowce jak można zrobić coś samemu.

W sobotę byłam na imprezie urodzinowej mojej przyjaciółki Karoliny. Świetnie się bawiłam. Grałyśmy w Twistera, wygłupiałyśmy się, nie zabrakło też karaoke. Gadałyśmy o różnych naszych sprawach. Najadłam się samych pyszności :) Po 21:00 przyjechali po mnie rodzice.


Niedziela jak to niedziela minęła mi leniwie.
Byłam na spacerze z moją psinką. Później czytałam książkę Niezgodna. A Flika próbowała mi ją zjeść :) Ubaw z nią miałam po pachy.


Jak wam mijają pierwsze dni ferii?
U mnie sporo się dzieje, ale to w następnym poście.

14 komentarzy:

  1. ten pies swietny ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dni ferii mijają mi całkiem dobrze :) Fajne zdjęcia :)

    Mam prośbę, poklikałabyś u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna, z góry dziękuję :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, ja jeszcze miesiąc muszę czekać x.x Miłego wypoczynku!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo uwielbiam Niezgodną! ♥ Wszystkiego najlepszego dla koleżanki, przypomniało mi się jak w wakacje moi koledzy mieli osiemnastki i wracałam o 4 nad ranem do domu :D

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*