Moje perypetie

Moje perypetie

piątek, 22 stycznia 2016

Ferie #2 Łyżwy i sushi w Toruniu

Hej :)
Na poniedziałek mieliśmy zaplanowany wypad do Torunia. Wstaliśmy około 8:00. Ogarnęliśmy się i kierunek Toruń. Mieliśmy małego pecha, bo trafiliśmy na jakąś wycieczkę i była masa ludzi. Ale jakoś daliśmy radę. Tata tym razem robił za fotografa. Roksana była pierwszy raz na łyżwach i jeździła z pingwinkiem. Za to my z mamą w miarę możliwości szalałyśmy na lodzie. Było świetnie.


Chciałabym to jak najszybciej powtórzyć :) Może w jakiś weekend się uda.

 Po łyżwach pojechaliśmy na starówkę do naszej ulubionej restauracji Dom Sushi. Cała nasza czwórka je uwielbia. Szef już nas zna, bo jak tylko wchodzimy od razu się pyta o kraby. To nasze ulubione sushi z krabem smażonym w tempurze. Zawsze musi być wtedy największa porcja. Bardzo lubimy też z krewetką smażoną w tempurze w płatku, ale płatki się skończyły. Więc było normalnie w algach. Dobre też było z grilowanym łososiem, albo z łososiem i całość smażona z płatkami migdałów. Pycha. Objedliśmy się strasznie. Mogłabym jeść sushi codziennie. Jestem od niego uzależniona. Najlepsze jedzenie na świecie. Nic go nie pobije.


 Po obiedzie poszliśmy jeszcze na spacer po starówce. Trafiliśmy jeszcze na pokaz Wojska Polskiego. Akurat trafiliśmy na rocznicę wkroczenia WP do Torunia po opuszczeniu go przez Niemcy w 1920 roku. Cudownie było zobaczyć konie. Ale to jak je męczyli, żeby się położyły na ziemi było straszne. One tak nie chciały się położyć, a oni na siłę męcząc konia ciągnęli je do ziemi. Masakra. Dla mnie straszne męczenie zwierząt w takich warunkach. Kiedyś widziałam podobny pokaz i było zupełnie inaczej. Tamci jeźdźcy nie musieli robić nic na siłę. Tak jak tutaj.


 Wracając już do samochodu poszliśmy jeszcze na bulwar.


Jak wam mija pierwszy tydzień ferii?
Robiliście coś ciekawego?
Czy raczej stawiacie na totalny odpoczynek?

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :)
    przesliczne zdj <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam też łyżwy! Ciekawy wpis :)
    Nowości: https://pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiało być naprawdę super! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie zaczynam dopiero 15 lutego. ;)
    Widzę, że świetnie spędziłaś dzień! Ja nigdy nie byłam w Toruniu. Ostatnie zdjęcia są prześliczne, świetne widoki.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci bardzo odwiedzić kiedyś to miasto. Jest naprawdę piękne.

      Usuń
  5. Musiałaś się świetnie bawić! Ja pierwszy tydzień ferii spędziłam w Krakowie :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie spędzasz ferie , też ostatnio byłam na łyżwach.
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też szkoda zwierząt, które są w ten sposób męczone...
    Ja obecnie jestem u siostry, jutro wybieramy się na wielkie zakupy :)

    Moglibyście kliknąć w dwa linki w tym poście? Z góry dziękuję!
    http://emiemaila.blogspot.com/2016/01/all-white.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam łyżwy <3

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*