Moje perypetie

Moje perypetie

niedziela, 31 stycznia 2016

Ferie #5 Bydgoszcz i haul z Ikea

Hej :)
W sobotę czekał nas kolejny wyjazd. Tym razem do Bydgoszczy. Jechaliśmy w odwiedziny do naszych chrzestnych :)

Chcieliśmy wjechać jeszcze do Ikea, więc pobudka była wcześnie. Do Bydgoszczy mamy jakieś 100km, więc kawałek jest. Po śniadaniu w miarę szybko się ogarnęliśmy i w drogę.
Na miejscu byliśmy o 10:00. Od razu pojechaliśmy na zakupy do Ikea, żeby później mieć już spokój. Kupiłam sobie kilka rzeczy. W sumie planowałam więcej, ale tak naprawdę jak zobaczyłam część z tych rzeczy to zrezygnowałam.

Najbardziej zależało mi na lampce, żebym mogła normalnie czytać w łóżku. Bo ta moja za słabe światło daje. Miałam kupić inną, a w końcu wybrałam fajną, podłogową lampę. Taka nie za duża. W sam raz pod mój skos. Kupiłam też świeczki, podkładki, nowy kosz na papiery, kilka ramek na zdjęcia i mały wazonik.


Rodzice szukali stojącej szafki pod podwójną umywalkę. Ale w końcu nie znaleźli nic co by im się aż tak spodobało. Chyba będzie trzeba zamówić taką na wymiar. Bo już kilka miesięcy szukają tej idealnej i nic nie ma.
Patrzyliśmy też na toaletkę do mojego pokoju. Ale jednak z niej zrezygnowaliśmy, bo wbudowane lusterko w blat było trochę bez sensu. I tak jak resztę moich mebli zamówię sobie u mojego stolarza taką toaletkę jaka mi będzie najbardziej pasowała.

Po zakupach pojechaliśmy do cioci i wujka. Było super. Szalałyśmy z chłopakami. Fajnie tak poczuć się dzieckiem. Wygłupiać z młodszymi, wymyślać im zabawy :)
Wujek specjalnie dla nas zrobił sushi. Było przepyszne. Mniam. Następnym razem jak przyjedziemy to z wujkiem razem będziemy je robić.
Do domu wróciliśmy w nocy. Od razu padłam spać.

Na razie mogliście przeczytać notki z pierwszego tygodnia ferii. Został mi jeszcze post podsumowujący drugi tydzień. Myślę, że uporam się z nim w jednej notce.

Moje ferie już się kończą. Jutro już będzie trzeba wrócić do szkoły. Smutno mi z tego powodu. Bo to były moje najlepsze ferie ever.
Część z was zaczyna swoje ferie. Życzę wam, żeby były naprawdę świetne. I, żeby wszystkie wasze plany się zrealizowały :)

10 komentarzy:

  1. Kurczę, mi też przydałaby się jakaś lampka, żeby czytać, gdy jest już ciemno. :/ Także mój humor nie jest najlepszy, bo tak jak Tobie, ferie mi się skończyły! :( Oj tak, cudownie poczuć się znowu dzieckiem. :) Świetne rzeczy kupiłaś!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Super haul :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne rzeczy kupiłas :) A co do ferii, ja wciaż na nie czekam xd
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :-*
Zostaw link do bloga. Na pewno cię odwiedzę :)
Nie zostawiaj spamu.
Nie uznaję obserwacji za obserwację. Jeśli Twój blog mi się spodoba to na pewno go zaobserwuję.
Mam włączoną moderację, bo nie chcę przegapić żadnego waszego komentarza :-*